مگ بلاگ

هر مارک بلندر بزرگ از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

هر مارک بلندر بزرگ از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

Nutribullet به لطف موفقیت مخلوط‌کن‌های شخصی تک‌نفره‌اش در سال‌های اخیر به یک برند محبوب لوازم آشپزخانه تبدیل شده است که می‌تواند یک اسموتی خوشمزه را در چند ثانیه درست کند. این مخلوط‌کن‌ها برای استخراج مواد مغذی از میوه‌ها و سبزیجات با شکستن ساختارهای فیبری آن‌ها طراحی شده‌اند که در نتیجه بافتی صاف و آسان هضم می‌شود.

یکی از مزایای کلیدی مخلوط کن Nutribullet موتور قدرتمند آن است که می تواند به راحتی مواد سختی مانند کلم پیچ، اسفناج و میوه های یخ زده را با هم ترکیب کند. این به شما امکان می دهد اسموتی ها، آب میوه ها، سوپ ها و دیپ های مختلف درست کنید. مخلوط کن همچنین دارای فنجان ها، تیغه ها و درب های اضافی است که می تواند مطابق با نیاز شما سفارشی شود. یکی دیگر از مزایای مخلوط کن های Nutribullet اندازه جمع و جور و طراحی آسان برای تمیز کردن آنهاست. بر خلاف مخلوط‌کن‌های سنتی، که می‌توانند حجیم باشند، مخلوط‌کن‌های Nutribullet به اندازه‌ای کوچک هستند که بر روی هر صفحه‌ای قرار می‌گیرند و می‌توانند در عرض چند ثانیه برای تمیز کردن آسان از هم جدا شوند. این آنها را برای افراد پرمشغله ای که می خواهند در حال حرکت غذاهای سالم تهیه کنند، انتخابی مناسب می کند.

لازم است به خاطر داشته باشید که مخلوط کن های Nutribullet ممکن است برای کارهای ترکیبی سنگین مانند خرد کردن یخ یا تهیه کره آجیل مناسب نباشند. در حالی که مخلوط کن می تواند بیشتر میوه ها و سبزیجات را مدیریت کند، ممکن است به کمک مواد سخت تری نیاز داشته باشد و ممکن است بافت نرم کمتری نسبت به یک مخلوط کن سطح بالا ایجاد کند. این در کنار رتبه بندی های متفاوت رضایت مشتری، Nutribullet را به یک هافبک در این رتبه بندی تبدیل می کند.


چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

در برخی موارد، ممکن است بخواهید ارتباط بین آیفون و حساب اپل را حفظ کنید، اما دیگر نخواهید به خریدهایی که انجام داده‌اید، مانند Apple Music یا Apple TV دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال،

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

به عنوان یک EV، جالب ترین جنبه Ryvid Anthem، البته سیستم قدرت آن است. چگونه می‌توانید عملکردی را که از یک موتورسیکلت شهری بدون مخزن بنزین می‌خواهید به دست آورید و چگونه آن را شارژ