مگ بلاگ

هر مدل فعلی Raspberry Pi (و تفاوت بین آنها)

هر مدل فعلی Raspberry Pi (و تفاوت بین آنها)

از میان تمام رایانه‌های Pi موجود، Raspberry Pi Zero کوچک‌ترین و ارزان‌ترین است. با قیمت تنها 10 دلار، تقریباً تمام موارد ضروری برای کارکرد چنین رایانه کوچکی را در خود دارد، از جمله یک اسلات کارت micro SD برای ذخیره سازی و یک پورت mini HDMI برای گزینه های نمایشگر. CPU آن چیز خاصی نیست، فقط 1 گیگاهرتز و عملکرد تک هسته ای را ارائه می دهد، و فقط 512 مگابایت رم دارد، اما نباید برای مدیریت پروژه های ارزان تر Raspberry Pi مشکل زیادی داشته باشد.

متأسفانه، بزرگترین نقص مدل پایه Pi Zero ممکن است اکثر مشتریان را از خود دور کند. به طور کامل فاقد قابلیت های بی سیم است و باعث می شود بدون آداپتور اترنت به اینترنت متصل شود. با توجه به اینکه چگونه تنها راه اتصال چنین آداپتوری از طریق درگاه میکرو USB محصول است، حتی کسانی که موفق به دسترسی به اینترنت می شوند ممکن است از عملکرد مرورگر چندان راضی نباشند. تنها پورت USB دیگر صرفاً برای تامین انرژی دستگاه طراحی شده است، بنابراین بدون در نظر گرفتن اینکه Zero برای آنلاین شدن استفاده می شود، اتصال محدود خواهد بود.

برخی از ویژگی های دیگر دستگاه در مدل های دیگر Raspberry Pi Zero نیز وجود دارد. برای همه آنها، هدر 40 پین آنبورد خالی است، بنابراین برای اتصال دستگاه های HAT مانند نمایشگرهای مینیاتوری و گیرنده های سیگنال باید کار بیشتری انجام شود. اندازه آنها تقریباً یکسان است – 2.5 x 1.2 x 0.2 اینچ – که آنها را به انتخابی واضح برای کسانی که فضای خالی ندارند تبدیل می کند، اما هرکسی که به دنبال اتصال اضافی است ممکن است چیزی کمی بزرگتر را مورد توجه قرار ندهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

به نظر می رسد بزرگترین نقطه تمرکز گوگل در استفاده از قابلیت های یادگیری ماشین Gemini بر پاسخ سریع و آسان به سوالات کاربران متمرکز است. می‌توانید در نوار جستجو سؤالات پیچیده بپرسید و مقاله‌های

4 ویژگی که مایلیم در تسلا رودستر جدید ببینیم

4 ویژگی که مایلیم در تسلا رودستر جدید ببینیم

یکی از نفرت‌های حیوان خانگی که در خودروهای مدرن داریم کمبود دکمه‌های فیزیکی است. در حالی که یک فضای داخلی شیک و مینیمالیستی خوب به نظر می رسد، استفاده از صفحه نمایش لمسی ذاتاً هنگام