مگ بلاگ

هک چند کاره FaceTime که ممکن است از آن اطلاعی نداشته باشید

از زمان انتشار iOS 14، کاربران آیفون می توانند Eye Contact را در FaceTime فعال کنند تا مکالمات ویدیویی آنها طبیعی تر به نظر برسد. برای روشن کردن تماس چشمی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات را باز کنید، به FaceTime بروید و FaceTime را انتخاب کنید، و سپس روی کلید کنار Eye Contact ضربه بزنید تا فعال شود.

پس از فعال شدن، می توانید به انجام وظایف خود ادامه دهید و در عین حال با خانواده و عزیزان خود همگام باشید. اگر در نهایت از تماس چشمی خوشتان نمی‌آید، می‌توانید با باز کردن تنظیمات، رفتن به FaceTime، و سپس ضربه زدن روی کلید در موقعیت خاموش، آن را غیرفعال کنید.

البته تماس چشمی برای همه مناسب نیست. برخی از افراد با جعل ارتباط چشمی با دوستان و عزیزان خود احساس می کنند که فریب می دهند. این کاملاً قابل درک است، زیرا ممکن است کاملاً به چیز دیگری توجه کنید و نرم افزار همچنان به نظر می رسد که به دوربین خود خیره شده اید.

علیرغم برخی از بحث‌ها، جالب است که ببینیم اپل یک ویژگی واقعیت افزوده مانند این را به عنوان بخشی از یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های خود ارائه می‌کند. در واقع، این شرکت در سال‌های اخیر نقش مهمی در افزایش ویژگی‌های AR به دستگاه‌های خود دارد.

اپل مدتی است که جلوه‌های AR متفاوتی را روی دستگاه‌های خود اعمال می‌کند، از جمله راه‌اندازی فضاهای AR در سال 2021. این ویژگی‌ها به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از iPhone یا iPad Pro، چیزها را در فضای خود ببینند. فراتر از آن، اپل در حال کار برای ایجاد یک هدست واقعیت افزوده است که برخی معتقدند می تواند سال ها جلوتر از رقبا باشد. جلوه‌های واقعیت افزوده که این شرکت همچنان در گوشی‌ها و سایر برنامه‌های خود ارائه می‌کند، زمینه آزمایشی عالی برای انواع چیزهایی است که ممکن است در هدست‌های آینده ببینیم.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

به نظر می رسد بزرگترین نقطه تمرکز گوگل در استفاده از قابلیت های یادگیری ماشین Gemini بر پاسخ سریع و آسان به سوالات کاربران متمرکز است. می‌توانید در نوار جستجو سؤالات پیچیده بپرسید و مقاله‌های