مگ بلاگ

هیوندای سانتا کروز 2025 سخت تر به نظر می رسد، اما یک حذف نابخشودنی وجود دارد

هیوندای سانتا کروز 2025 سخت تر به نظر می رسد، اما یک حذف نابخشودنی وجود دارد

یکی از نقاط اصلی فروش تنها رقیب واقعی سانتا کروز، فورد ماوریک، گزینه پیشرانه هیبریدی بود. طبق برآورد EPA، نوع هیبریدی Maverick در مجموع به 37 مایل در هر گالن دست می یابد. این برای هر خودرویی عالی است، خیلی کمتر برای یک پیکاپ کامپکت. هیوندای سانتا کروز معادل 2024 (ارقام مصرف سوخت برای مدل 2025 هنوز در دسترس نیست) هیوندای سانتا کروز تنها می تواند به 23 مایل ترکیبی در هر گالن برسد.

هیوندای این فرصت را دارد که به فورد در جایی که آسیب می‌زند ضربه بزند و کامیون‌های کم‌مصرف کم‌مصرف را با سانتا کروز هیبریدی در جاده‌ها بیاورد. تقریباً هر کراس اوور هیوندای دیگر، به استثنای Palisade و Venue، یک نوع هیبریدی یا پلاگین هیبریدی دارد. Tuscon که از نظر مکانیکی بسیار شبیه به سانتا کروز است، تقریباً 35 مایل در هر گالن مسافت طی می کند و نوع پلاگین آن از سال 2022 وجود داشته است.

به نظر نمی رسد سانتا کروز 2025 اصلاً یک مدل کامپکت پشتی باشد. احتمالا برعکس خواهد بود با این حال، اگر هیوندای از بقیه محصولات خود سرنخ می گرفت، کامیون کوچک می توانست بسیار بهتر باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

پیشنهادات خودروهای الکتریکی جنرال موتورز اخیراً کمی ناامیدکننده بوده است، زیرا به نظر می‌رسد که تنها شاسی‌بلندهای غول‌پیکر و گران‌قیمتی مانند Cadillac IQ و GMC Hummer EV را ارائه می‌کند، علی‌رغم اینکه خودروهای برقی امیدوارکننده‌ای