مگ بلاگ

واتس اپ قطع است (یا فقط شما هستید)؟ در اینجا نحوه بیان است

واتس اپ قطع است (یا فقط شما هستید)؟  در اینجا نحوه بیان است

اولین کاری که باید هنگام بررسی قطع بودن واتس اپ انجام دهید این است که به Downdetector بروید. این یک پلتفرم آنلاین است که به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره وضعیت برنامه‌ها، سرویس‌ها و وب‌سایت‌های محبوب ارائه می‌کند. اگر واتس اپ قطع شود، به احتمال زیاد هزاران کاربر این قطعی را به Downdetector گزارش کرده اند. این وب‌سایت از نمودارها و نقشه‌های زنده برای ارائه اطلاعات در مورد میزان مشکل گزارش‌شده، هر چه که باشد، استفاده می‌کند.

همچنین Down for Everyone یا Just Me وجود دارد، سرویسی که بسیار شبیه به Downdetector است. بنابراین، اگر می‌خواهید دوباره بررسی کنید که آیا واتس‌اپ (یا هر برنامه محبوب دیگری در این مورد) مشکل دارد، از وب‌سایت بازدید کنید و ببینید مردم در سراسر جهان چه تجربه‌ای دارند. به طور معمول، گزارش‌های کاربر مربوط به عملکردهای مختلف را می‌بینید – برخی ممکن است هنگام ورود با مشکل مواجه شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مشکلات ارسال نشدن پیام‌های WhatsApp خود را گزارش کنند.

صفحه Meta Status نیز می تواند مفید باشد. اگرچه صفحه وضعیت عمدتاً به محصولات تجاری متا مربوط می شود، اما اگر با برنامه WhatsApp در تلفن هوشمند یا رایانه خود مشکلی دارید، همچنان ایده خوبی است که آن را بررسی کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

در حالی که خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن با استراتژی‌های طراحی داخلی حیرت‌انگیز و مبتکرانه مانند «تقریباً به‌طور کامل سیاه‌پوش نشدن» روبه‌رو شده‌اند، Jetta GLI به زیبایی‌شناسی هوشیار و آزموده‌شده پایبند است. رنگ آمیزی از لهجه‌های قرمز

آنچه در مورد زمان عرضه iOS 18 می دانیم

آنچه در مورد زمان عرضه iOS 18 می دانیم

همه به‌روزرسانی‌های iOS یکسان نیستند. برخی از آنها ارتقاء جزئی هستند، در حالی که برخی دیگر نحوه تعامل ما با آیفون را تغییر می دهند. امسال به نظر می رسد دومی باشد.