مگ بلاگ

واقعاً مردم در TikTok چقدر درآمد دارند؟

واقعاً مردم در TikTok چقدر درآمد دارند؟

جای تعجب نیست که در TikTok پول زیادی می‌توان به دست آورد، و این تعداد تنها در صورتی افزایش می‌یابد که سازندگان محتوا فروشگاه‌های TikTok و پخش‌های زنده مکرر را به حساب‌های خود اضافه کنند.

از طریق برگه فروشگاه، TikTok یک برنامه وابسته را ارائه می دهد که سازندگان می توانند برای اضافه کردن کمیسیون به سود کلی خود به آن ملحق شوند. پس از پذیرفته شدن در برنامه، اینفلوئنسرها می توانند محصولات خاصی را در ویدیوها و پخش زنده برچسب گذاری کنند یا یک کاتالوگ اختصاصی در پروفایل خود ایجاد کنند تا کمیسیون فروش را دریافت کنند. البته، اعداد دقیق به آسانی در دسترس نیست، اما Business Insider در ژانویه 2024 گفت که سازندگان به آنها گفته‌اند «کمیسیون‌های فروشگاه TikTok به طور معناداری به درآمد کمک کرده است». با این حال، یکی از خالقان اعدادی را همراه با اثبات ارائه کرد. Jeneen Sahtout – سازنده محتوای زیبایی و خرید با نزدیک به 800,000 دنبال کننده – گفت که پس از فروش حدود 40,000 دلاری محصول، حدود 6000 دلار کمیسیون به دست آورده است.

هدایای مجازی که سازندگان در طول زندگی TikTok دریافت می‌کنند نیز به میزان زیادی به درآمد کلی این پلتفرم کمک می‌کنند. لوسی دیویس، خالق ASMR با بیش از 600000 دنبال کننده، به Business Insider گفت که از هر پخش زنده بین 20 تا 300 دلار درآمد دارد. Jakey Boehm (1.2 میلیون دنبال کننده) از یک ماه TikTok Live بیش از 34000 دلار درآمد داشت و خودش را هنگام خواب پخش می کرد. بنابراین، اگر به دنبال کسب درآمد هرچه بیشتر در TikTok هستید، بدون شک مایلید از هر راهی که این پلتفرم در دسترس است استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

اتاقی که برای استفاده از آن به عنوان دفتر کار خانگی راحت‌تر است، لزوماً اتاقی نیست که بهترین دسترسی را به شبکه WiFi شما دارد. ما همیشه گزینه‌های زیادی برای انتخاب مکانی برای راه‌اندازی مودم

5 کلاهبرداری رایج که باید هنگام خرید موتورسیکلت های دست دوم در Craigslist مراقب آنها باشید

5 کلاهبرداری رایج که باید هنگام خرید موتورسیکلت های دست دوم در Craigslist مراقب آنها باشید

کلاهبرداری های جعلی شامل فروشندگان متقلب است که لیست هایی را با عکس های موتورسیکلت هایی که در اختیار ندارند ایجاد می کنند. به طور معمول، کلاهبرداران توضیحات محصول و عکس‌ها را از فهرست قانونی