مگ بلاگ

ویژگی های سطح بالا در یک پهپاد میان رده

ویژگی های سطح بالا در یک پهپاد میان رده

به نظر می رسد DJI شکل ایده آلی را برای یک پهپاد دوربین دار پیدا کرده است، که ممکن است باعث شود فرد احساس کند که همه پهپادهای جدیدشان شبیه به هم هستند. با این حال، بهتر است این را به عنوان موردی برای رفع نکردن چیزی که خراب نشده است توصیف کنیم. بازوهای تاشو به آنها امکان حمل آسان را می دهد و در عین حال عملکرد چشمگیری را ارائه می دهد. محل قرارگیری گیمبال دوربین از اپتیک های ظریف محافظت می کند و در عین حال طیف وسیعی از حرکت را نیز امکان پذیر می کند. در این مرحله، طراحی پهپاد DJI کاملاً اصلاح شده است و پیشرفت‌ها اکنون بر بهبود قابلیت‌ها متمرکز شده‌اند.

Air 3 بین DJI Mini 3 Pro کوچک و فوق سبک و DJI Mavic 3 Pro بزرگتر قرار می گیرد و از نظر اندازه، ویژگی ها و عملکرد، مصالحه خوبی را ارائه می دهد. قابل توجه ترین تغییر طراحی این است که اسلات کارت USB و MicroSD اکنون به جای بالای باتری در زیر باتری قرار دارند.

شاید بزرگترین شکایت ما در مورد Air 3 پوشش گیمبال باشد که به طرز ناامیدکننده ای یک گام بزرگ از سیستم موجود در سری Mavic 3 است. آنها دارای یک مهار بزرگ هستند که هم از گیمبال و هم از موتورها محافظت می کند. Air 3 از طراحی قدیمی‌تری استفاده می‌کند، فقط از یک هود پلاستیکی محکم استفاده می‌کند که اتصال آن تا حدودی دشوار است. ما بسیار دوست داریم که این طراحی محافظ گیمبال بدون توجه به قیمت، از پهپادها حذف شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به