مگ بلاگ

ویژگی های پرچمدار در پهپاد جیبی

ویژگی های پرچمدار در پهپاد جیبی

برای کسانی که در بازار اولین پهپاد خود را دارند، صاحب یک پهپاد قدیمی‌تر هستند یا احساس می‌کنند پهپاد بزرگ‌ترشان به دلایل فیزیکی یا نظارتی مانع آنها می‌شود، DJI Mini 4 Pro یک انتخاب آسان برای توصیه است. با این حال، اگر قبلاً DJI Mini 3 یا Mini 3 Pro دارید، دلیل زیادی برای ارتقاء به Mini 4 Pro وجود ندارد.

این یک ارتقا نسبتاً متوسط ​​و تکاملی نسبت به نسل قبلی است و این مشکلی ندارد. نرخ‌های فریم بالاتر موجود، و همچنین ویژگی‌های هوشمند جدید و قابلیت‌های عکس‌برداری، بسیار استقبال می‌شود، و برای خلبانان تازه کار، سنجش موانع همه جانبه واقعاً می‌تواند یک ویژگی صرفه‌جویی در هواپیماهای بدون سرنشین باشد. با این حال، شاید ارتقای مورد علاقه من گنجاندن گیربکس Occusync 4.0 باشد، زیرا یک اتصال قوی و پایدار به پهپاد برای من برای اطمینان از عملکرد ایمن دستگاه بسیار مهم است. برای بسیاری از افراد گنجاندن قابلیت ایستگاه بین راه بسیار هیجان انگیز است.

بنابراین، در حالی که Mini 4 Pro یک گام بزرگ رو به جلو نسبت به پهپادهای قبلی نیست، با این وجود این یک اصلاح مهم است. در حالی که Mavic 3 و Air 3 در توانایی های خود برتر هستند، Mini 4 Pro پهپادی است که من به اکثر مردم توصیه می کنم. این فقط یک پهپاد واقعا خوب است که می تواند تمام کارهایی را که اکثریت قریب به اتفاق خلبان ها نیاز دارند انجام دهد، و اندازه، وزن و قیمت آن باعث می شود که آن را بسیار قابل دسترس تر از سایر گزینه ها بدانند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS