مگ بلاگ

پانچ پروژکتور بزرگ در یک بسته کوچک

پانچ پروژکتور بزرگ در یک بسته کوچک

راه اندازی اتم فرآیند پیچیده ای نیست. به سادگی پروژکتور را تا جایی که فضای زندگی شما اجازه می دهد از سطحی که روی آن پرتاب می کنید دورتر قرار دهید – در نهایت این یک پروژکتور پرتاب طولانی است. پس از آن، می‌توانید آن را وصل کنید، روشن کنید و اجازه دهید چیزهایی مانند کیستون را برای شما تنظیم کند. در نهایت، زمان‌برترین بخش این فرآیند، این است که شما می‌توانید به حساب Google وارد شوید و حداکثر سود را از Google TV دریافت کنید – اگرچه در صورت تمایل می‌توانید از این مرحله صرفنظر کنید. ساده به نظر می رسد درست است؟

متأسفانه چند تا مشکل وجود دارد. با وجود چند تلاش، تنظیمات اولیه تصویر ما را زیبا و مربعی نشان نداد. ما مجبور شدیم چند منو را پیمایش کنیم (با رفتن به تنظیمات، سپس حرکت آزاردهنده به آن و برای بار دوم کلیک کردن روی دکمه تنظیمات) و “تصحیح کیستون” را انتخاب کنیم تا چیزها خوب و سطح شوند. حتی در آن زمان هم به نظر می رسید که یک لمس خاموش است، اگرچه ممکن است دلیل آن این باشد که ما مستقیماً زیر پروژکتور ننشینیم. جدای از آن، راه اندازی این پروژکتور بسیار آسان است و حتی در هر صفحه نمایشی که در صورت درخواست تنظیم کرده اید، قرار می گیرد. به طور مشابه، فوکوس خودکار آن را نزدیک کرد، اما برای یک تصویر واقعا واضح نیاز به تغییراتی است.

اگر در مورد مزاحمت های جزئی صحبت می کنیم، ظاهراً برای تنظیم موارد به کنترل از راه دور نیاز دارید و پروژکتوری که ما دریافت کردیم هیچ باتری AAA در جعبه نداشت. این ممکن است فقط یک اشتباه باشد، اما عدم نیاز به ترک و تفنگ از میان برخی کشوها همیشه ترجیح داده می شود. اگر یک کنترل قدیمی، نامرتبط و در نهایت فداکاری نمی کرد، آزمایش ما به تعویق می افتاد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS