مگ بلاگ

پریوس تویوتا نمی‌سازد، اما زفیر کاملاً تصور می‌کرد

پریوس تویوتا نمی‌سازد، اما زفیر کاملاً تصور می‌کرد

Vishnu Suresh – که توسط Zephyr Designz در اینستاگرام، Threads و YouTube استفاده می شود – یک هنرمند مفهومی خودآموخته است که رندرهای سه بعدی از کیت های بدنه سفارشی را در اتومبیل های موجود ایجاد می کند. او طراحی های سفارشی کیت بدنه را روی طیف وسیعی از وسایل نقلیه انجام می دهد. از کوپه های اسپرت و خودروهای برقی مانند تویوتا GR86 2022 و کیا EV6 گرفته تا SUV ها و پیکاپ هایی مانند هیوندای توسان 2022 و تویوتا هایلوکس 2021.

با این حال، آنچه توجه ما را جلب کرد، برداشت زفیر از تویوتا پریوس بود. Suresh نه تنها یک کیت بدنه CGI را به مدل 2023 وارد کرد، بلکه آن را به یک هات درب دو در پهن، بزرگتر از GR کرولا تبدیل کرد.

جدای از بدنه پهن تر و درهای کمتر، او به مفهوم خود چهار سر اگزوز بزرگ، لاستیک های ضخیم و گوشتی و یک فاسیا تهاجمی جلو داد. او همچنین پریوس را مستقیماً به زمین کوبید و ظاهر جسورانه‌اش را حتی بدتر کرد. این به علاوه رنگ زرد روشن آن، تویوتا پریوس شوتینگ بریک کانسپت 2023 را متمایز می کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به