مگ بلاگ

پس از 15 سال، ما در حال دریافت یک بازی جدید Mario Strikers هستیم

از آخرین باری که از سریال «اعتصاب کنندگان ماریو» شنیدیم، مدت زیادی می گذرد. در واقع، آنقدر طولانی شده است که شما را به خاطر فراموش کردن وجود سریال بخشیده اند. با این حال، 15 سال پس از آخرین بازی “Mario Strikers”، نینتندو با یک بازی جدید با عنوان “Mario Strikers: Battle League” دوباره این سری را مرور می کند و اواخر امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می شود.

“Mario Strikers: Battle League” امروز با یک تریلر طولانی معرفی شد. ما عادت نداریم تریلرهای اعلامی را به این عمق برسانیم، اما این تریلر کمتر از سه دقیقه طول می کشد. اگر «Super Mario Strikers» یا «Mario Strikers Charged» را بازی کرده باشید، سبک انیمیشن فوراً آشنا خواهد شد، زیرا بسیار متمایز است.

تریلر توضیح می دهد که Strike یک حالت 5v5 است که شبیه فوتبال است و عمدتاً بر روی حمله تمرکز می کند. البته نکته این است که گل های بیشتری نسبت به حریفان خود به ثمر برسانید و بازیکنان می توانند شخصیت های تیم خود را با تجهیزاتی که تعدادی از آمارهای مختلف را تغییر می دهد، تجهیز کنند. تریلر همچنین Hyper Strikes را خراب می کند که در هنگام به ثمر رساندن دو گل به حساب می آیند.

«Mario Strikers: Battle League» امکان بازی چند نفره محلی 8 نفره روی یک سوییچ را فراهم می کند، اگرچه نینتندو در اطلاعیه امروز به جزئیات نحوه عملکرد چند نفره محلی اشاره نکرده است. علاوه بر مسابقات آنلاین، بازیکنان امکان ایجاد باشگاه های آنلاین را نیز خواهند داشت. هر باشگاه می تواند حداکثر 20 بازیکن را در خود داشته باشد و به نظر می رسد که باشگاه ها حتی نردبان رده بندی خود را خواهند داشت.

بنابراین، از هیچ جا، ما یک بازی کاملاً جدید “Mario Strikers” را دریافت می کنیم، 15 سال پس از آخرین بازی، “Mario Strikers Charged” که برای Wii عرضه شد. هنگامی که نینتندو آنها را معرفی کرد، جزئیات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت، اما در حال حاضر، تریلر اعلامیه بالا را بررسی کنید. «Mario Strikers: Battle League» در تاریخ 10 ژوئن 2022 به نینتندو سوییچ می‌رود و پیش‌سفارش‌ها از امروز در فروشگاه الکترونیکی سوییچ آغاز می‌شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل