مگ بلاگ

پلت فرم مدولار EV کیا چشم انداز وحشیانه ای را برای آینده ترسیم می کند

“تحول سریع و ساده در میدان.” این شعار مفهومی خودروی الکتریکی کیا PV5 است. این خودرو از طراحی بدون ستون با فضای بزرگ در داخل استفاده می کند که ورود و خروج آسان را امکان پذیر می کند. کیا قصد دارد یک سیستم کابینت و قاب ایجاد کند تا با جذابیت مدولار مفهوم PBV خود مطابقت داشته باشد. در داخل خودرو یک سیستم ریلی قرار دارد که به پشت بام ، کف ، پانل های جانبی و حتی شاسی های خارجی متصل شده است.

ایده این است که امکان جابجایی یکپارچه کالاها با استفاده از سیستمی از قاب‌ها و کابینت‌ها فراهم شود. یکی از تصاویر مفهومی کیا، قفسه‌ای تاشو را به تصویر می‌کشد که به‌خوبی در داخل ون قرار گرفته است و در بیرون باز می‌شود تا یک قفسه خرید موبایلی موقتی را نمایان کند. کانسپت PV5 همچنین سیستمی از کاشی‌ها را برای قرار دادن لوازم جانبی مانند لوازم صوتی و سایر لوازم داخل ون، بسته به نیازهای متنوع مشتریان، پیش‌بینی می‌کند.

در پایین جاده، این شرکت برنامه هایی برای بزرگترین وسیله نقلیه PBV خود در PV7 و یک ون کوچک برای رفت و آمدهای کوتاه به نام PV1 دارد. کیا امیدوار است “فرایند توسعه مبتنی بر مشارکت مشتری” را برای مجموعه PBV با تمرکز بر مشتریان تجاری با حجم بالا راه اندازی کند. در بخش نرم‌افزاری، کیا قصد دارد از ویژگی‌های هوشمند با کمک هوش مصنوعی مانند پیشنهادهای خدمات پیش‌بینی‌کننده، برنامه‌ریزی مسیر بر اساس در دسترس بودن ایستگاه شارژ و وضعیت باتری، و داشبورد مدیریت ناوگان خوشه‌ای استفاده کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به