مگ بلاگ

پلوتن Lanebreak Tread تمرینات «الهام گرفته از بازی» را فراتر از دوچرخه‌ها گسترش می‌دهد

پلوتن Lanebreak Tread تمرینات «الهام گرفته از بازی» را فراتر از دوچرخه‌ها گسترش می‌دهد

هنگام پخش Lanebreak Tread، دونده ها تصویری از یک چرخ نئونی را بر روی صفحه نمایش خود نشان می دهند که با موسیقی انتخاب شده و حرکات خود دونده به موقع از شیب ها بالا می رود و از تپه ها پایین می رود. مسیر می تواند هم به صورت نامحسوس و هم آشکار تغییر کند تا یک تجربه تپه نوردی تطبیقی ​​ایجاد کند، که منجر به تمرین اینتروال ایده آل می شود و دویدن را با تصاویر و صدا درگیر نگه می دارد.

تام کورتز، یکی از بنیانگذاران و مدیر تولید پلوتن، در بیانیه مطبوعاتی این شرکت گفت: «تجربه پلوتن از ابتدا با اصول گیمیفیکیشن همراه بوده است، با ویژگی هایی مانند جدول امتیازات در کلاس، دستاوردها و رگه ها. “کلاس های Lanebreak سرگرم کننده، غوطه ور هستند و شما را به سمت نشانه های تمرین به روشی منحصر به فرد سوق می دهند.”

برای جشن راه‌اندازی Lanebreak Tread، پلوتون یک سطح سفارشی 30 دقیقه‌ای را بر اساس موسیقی دی‌جی و تهیه‌کننده برجسته موسیقی Tiësto، که از آهنگ‌های آخرین آلبوم او «DRIVE» ساخته شده است، مونتاژ کرده است.

برای دسترسی به Lanebreak Tread، کاربران باید یک دستگاه Peloton Tread داشته باشند و یک عضویت All-Access در سرویس Peloton داشته باشند. مانند جلسات تمرینی معمولی Peloton، Lanebreak Tread همچنین دارای تابلوهای امتیازاتی برای شما خواهد بود تا امتیازات و پیشرفت خود را در برابر سایر بازیکنان پیگیری کنید. Lanebreak Tread را می توان در زیر تب “More Runs” در تبلت Tread پیدا کرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS