مگ بلاگ

پهپاد ساده با کنترل حرکت

ممکن است بابت خریدهای انجام شده از پیوندها کمیسیون دریافت کنیم.

در هفته گذشته ما با Air Hogs Supernova بازی کردیم، یک پهپاد کوچک که به صورت مینیمال ساخته شده است. این پهپاد با سوئیچ روشن و سنسور کنترل می شود. کاربر با یک سری حرکات – سیگنال های دست در هوا – به پهپاد می گوید که چه کاری انجام دهد و چگونه عمل کند و تمام نیرو توسط یک کابل شارژ تامین می شود که بی شباهت به آنچه کاربران گوشی های هوشمند برای تلفن هوشمند خود دارند نیست. این پهپاد تقریباً به اندازه یک پهپاد ساده است.

سوپرنوا در اصل مجموعه ای از حسگرهای حرکتی است که به یک موتور و چند تیغه فن متصل شده اند. این عمدتا از پلاستیک و فلز ساخته شده است و توسط یک قفس پلاستیکی نازک از آسیب محافظت می شود. قفس پلاستیکی از تیغه ها در برابر آسیب های خارجی یا کاربر محافظت می کند، اما همچنین از کاربر در برابر آسیب تیغه محافظت می کند.

این دستگاه با یک کابل USB – موجود در جعبه – شارژ می شود و می تواند بلافاصله روشن شود. پس از روشن شدن، این پهپاد از روی زمین بلند می شود و تنها چند فوت از زمین شروع به شناور شدن می کند. کنترل‌ها همگی در راهنمای مفیدی که همراه پهپاد ارائه می‌شود، همچنین در جعبه ذکر شده‌اند.

تا زمانی که چند بار از پهپاد استفاده کرده بودم، می‌توانستم اساساً تمام ترفندهای کتاب را انجام دهم. به‌ویژه سختی نیست، و با فرض اینکه در کشیدن دست خود در هوا مهارت دارید و به صورت نیمه‌سریع روی پاهای خود حرکت می‌کنید، احتمال کمی وجود دارد که نتوانید در عرض یک ساعت، خودتان بر پهپاد مسلط شوید. .

این پهپاد دوربین ندارد، کنترل از راه دور نیست و نیازی به گوشی هوشمند ندارد. این مستقل از همه چیزهای الکترونیکی دیگر است، به جز سیم شارژ خود. اگر در دنیای پهپاد تازه کار هستید، این پهپاد دروازه ای عالی برای شروع سفر با پهپاد شما خواهد بود.

این پهپاد دقیقاً همان سخت افزاری است که اگر بخواهم برای یک جوان با عشق به ترفندهای ساده هدیه بخرم، می خواهم. برای سرمایه گذاری بسیار کم – پولی یا زمانی – این پهپاد چیزهای زیادی برای ارائه سرگرمی های اساسی دارد. و هنگامی که به اندازه کافی آن را به دیوار برخورد کردید یا تصادفاً به ترافیک رفتید، می توانید به چیز پیچیده تر بروید – آسان peasy!

غلاف مرکزی حاوی چراغی است که در صورت موفقیت آمیز بودن اقدامات و هنگامی که دستگاه روشن می شود یا آماده خاموش شدن است چشمک می زند. این پهپاد با سیم برق و مجموعه‌ای از تیغه‌های اضافی ارائه می‌شود، فقط در صورتی که مستقیماً با صورت خود برخورد کنید – اگرچه در بیشتر موارد به لطف قفس از بلایا جلوگیری می‌شود.

Air Hogs Supernova اولین پهپاد قابل کنترل حرکتی است که این برند تا به حال ساخته است و همین لحظه در فروشگاه ها عرضه می شود. این پهپاد را می‌توان در مکان‌های خرده‌فروشی انواع مختلف پیدا کرد، از جمله از طریق Air Hogs در آمازون از این ماه با قیمت حدود 40 دلار آمریکا.

SlashGear از پیوندهای وابسته استفاده می کند، و گاهی اوقات اگر چیزی بخرید، مقدار کمی از فروش را دریافت می کنیم

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به