مگ بلاگ

چرا ایرپادهای شما صدای جیر جیر می دهند

چرا ایرپادهای شما صدای جیر جیر می دهند

از آنجایی که کیس AirPods Pro 2 دارای Find My ادغام است، از نظر فنی می‌توان از آن مانند AirTag برای تعیین موقعیت (یا متأسفانه تعقیب) استفاده کرد. اگر کیس در کیف، ژاکت یا ماشین شخصی قرار می‌گیرد، می‌توانید مکان او را در برنامه Find My خود ردیابی کنید.

پس از چندین مورد گزارش شده از تعقیب AirTag، اپل یک ویژگی ضد تعقیب را معرفی کرد که باعث می شود اگر AirTag ناشناس شما را دنبال کند شروع به بوق زدن کند. این تنها زمانی اتفاق می‌افتد که AirTag اتصال بلوتوث به آیفون جفت شده را قطع کند و در مجاورت آیفون دیگری باشد. به نظر می رسد اپل همین ویژگی را برای AirPods Pro 2 پیاده سازی کرده است.

همانطور که کاربر Reddit the_cheg متوجه شد، اگر بلوتوث آیفون شما برای مدتی خاموش باشد، AirPods Pro 2 صدای جیر جیر می دهد. صفحه پشتیبانی اپل می‌گوید: «یک کیف شارژ AirTag، AirPods Pro (نسل دوم) یا لوازم جانبی شبکه Find My که برای مدتی نزد صاحبش نباشد، هنگام جابجایی صدا منتشر می‌کند. این بدان معناست که اگر بلوتوث آیفون شما خاموش باشد و ایرپادهای شما به آن متصل نباشند، ممکن است زمانی که می‌خواهید آن‌ها را جابجا کنید، هشدار ضد تعقیب ظاهر شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS