مگ بلاگ

چرا صدای Dolby Surround شما ممکن است با Amazon Prime Video بدتر به نظر برسد؟

چرا صدای Dolby Surround شما ممکن است با Amazon Prime Video بدتر به نظر برسد؟

کاهش کیفیت صدا به طور بالقوه می تواند یک مشکل سخت افزاری یا راه اندازی باشد. اما اگر همه چیز خوب به نظر می رسید و ناگهان اینطور نیست، به احتمال زیاد علت خود Prime Video است. همانطور که در ابتدا توسط 4KFilme مشاهده شد، سپس با The Verge توسط سخنگوی آمازون تایید شد، این به برنامه اشتراک خاص شما مربوط می شود.

Prime Video در حال حاضر انتخابی را بین چهار سطح اشتراک ممکن ارائه می دهد: شامل اشتراک معمولی Prime (14.99 دلار در ماه یا 139 دلار در سال)، به تنهایی (8.99 دلار در ماه)، بدون آگهی با Prime (17.98 دلار در ماه) یا آگهی -رایگان به تنهایی (11.98 دلار در ماه). آنچه در اینجا مهم است این است که آیا از Prime Video با تبلیغات استفاده می کنید یا نه. کیتی بارکر، سخنگوی آمازون، به The Verge گفت که پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos که با هم Dolby Cinema را تشکیل می‌دهند، تنها (برای عناوین مرتبط) با یکی از برنامه‌های اشتراک بدون آگهی شامل می‌شوند. این بدان معناست که تنها راهی که می‌توانید کیفیت صدای استریم Prime خود را به حالت قبل برگردانید، ارتقا و پرداخت حدود 3 دلار بیشتر در ماه است.

اگر می‌خواهید پشتیبانی از Dolby را بدون افزایش قیمت داشته باشید، گزینه‌های زیادی ندارید. چندین سرویس پخش دیگر از آن پشتیبانی می کنند، اما از بین همه آنها، Apple TV+ (9.99 دلار در ماه) تنها سرویسی است که کمتر از 11.98 دلار در ماه Prime بدون آگهی است. Max، Netflix، Disney+، و Paramount+ همگی نیاز به اشتراک در خدمات پرهزینه‌تر خود دارند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل