مگ بلاگ

چرا ممکن است نتوانید چت گروهی را در آیفون ترک کنید؟

چرا ممکن است نتوانید چت گروهی را در آیفون ترک کنید؟

به گفته اپل، برای اینکه بتوانید یک چت گروهی را در پیام‌ها ترک کنید، هر فردی که در این تاپیک قرار می‌گیرد باید کاربر دستگاه اپل باشد – آیفون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ یا مک، پیام‌هایی را با استفاده از iMessage ارسال کند. پیام‌های iMessage شامل متون، عکس‌ها یا ویدیوهایی است که از طریق اتصال Wi-Fi یا داده تلفن همراه برای گیرندگان ارسال می‌شوند. زمانی که پیامی از طریق iMessage ارسال شده است، زمانی که در یک حباب چت آبی در برنامه Messages ظاهر می شود، متوجه خواهید شد.

برای بررسی اینکه آیا می‌توانید از چت گروهی در پیام‌ها خارج شوید، به شرطی که آخرین نسخه iOS را داشته باشید، موارد زیر را انجام دهید:

  1. برنامه پیام‌ها را باز کنید و روی چت گروهی که می‌خواهید ترک کنید ضربه بزنید.
  2. روی نمادهای گروه در بالای صفحه موضوع ضربه بزنید.
  3. به پایین اسکرول کنید و روی ترک این مکالمه ضربه بزنید.

اگر این گزینه در دسترس نیست – یا اگر پیام‌هایی به جای آبی در یک حباب متن سبز وارد می‌شوند – به این معنی است که حداقل یک نفر در چت گروهی از یک دستگاه غیر اپل برای شرکت در مکالمه استفاده می‌کند و توانایی شما برای ترک گروه را از بین می‌برد. پیامک مستقیم این به این دلیل است که با برقراری ارتباط با فردی خارج از اکوسیستم اپل، دیگر پیام‌هایی را در برنامه پیام‌ها از طریق اتصال اینترنت ارسال نمی‌کنید، به این ترتیب پیام‌های iMessage ارسال می‌شوند. در عوض، همه افراد حاضر در چت گروهی (از جمله کاربران اپل) از طریق ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه مربوطه خود، از طریق SMS یا MMS پیام ارسال می کنند. پیام‌هایی که از این طریق ارسال می‌شوند در پوشش طرح تلفن فرستنده حساب می‌شوند.

علاوه بر این، یک چت گروهی Messages به حداقل سه نفر دیگر در رشته نیاز دارد. اگر تعداد شرکت‌کنندگان کمتری از آن داشته باشید، حتی اگر همه کاربران اپل باشند، ممکن است گزینه حذف خود را از بحث نبینید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل