مگ بلاگ

چرا نیروی دریایی ایالات متحده هواپیمای بدون سرنشین باورنکردنی X-47B را از کار انداخت؟

چرا نیروی دریایی ایالات متحده هواپیمای بدون سرنشین باورنکردنی X-47B را از کار انداخت؟

به گفته نورتروپ گرومن، X-47B تحت قراردادی در سال 2007 با نیروی دریایی ایالات متحده ساخته شد. زمانی بود که کشتی های بدون سرنشین شروع به نشان دادن پتانسیل رو به رشدی می کردند و نیروی دریایی به دنبال گنجاندن چنین کشتی در نیروهای خود بود.

این ابتکار با عنوان «نمایش حامل سیستم هوایی بدون سرنشین (UCAS)» دقیقاً همین را می‌خواست: هواپیمایی که بتواند از یک ناو هواپیمابر پرتاب و مجدداً پرتاب شود، در حین عمل سوخت‌گیری کند و موارد دیگر – همه بدون خلبان. چنین سفینه فشرده و پیچیده ای می تواند دید به طور چشمگیری را در مناطق خطرناک افزایش دهد و در عین حال خطرات را برای خلبانان از بین ببرد. نورتروپ گرومن این خلاصه را با کمال میل کرد و برای ارائه آن اقدام کرد.

کشتی ای که X-47B خواهد بود. شبیه هیچ چیز قبلی نبود. ساینس Popular آن را «اولین هواپیمای جنگی خودمختار جهان» معرفی کرد، و اگرچه تنها دو X-47B تکمیل شد، آنها از طریق آزمایش‌های شدید توانایی‌های کامل پهپادها را نشان دادند. همانطور که توسط نیروی دریایی ایالات متحده در یوتیوب نشان داده شد، این هواپیما در آگوست 2014، در هنگام برخاستن و فرود آمدن از ناو یو اس اس تئودور روزولت، وسایل خود را زیر پا گذاشت.

با این حال، سال بعد، پروژه نمایش سیستم هوایی جنگی بدون سرنشین به پایان رسید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه