مگ بلاگ

چرا پنل های خورشیدی راهی عالی برای گرم کردن استخر شما هستند؟

چرا پنل های خورشیدی راهی عالی برای گرم کردن استخر شما هستند؟

اگرچه بخاری های استخر پنل خورشیدی کار می کنند، اما برای اطمینان از اینکه استخر شما همیشه در بهترین دما قرار دارد، به بیش از چند پانل کنار استخر نیاز دارید.

مانند روش های گرمایش سنتی، استخرها به یک سیستم گرمایش خورشیدی کامل از جمله کلکتور خورشیدی، فیلتر، پمپ و شیر کنترل جریان نیاز دارند. و اگرچه ممکن است اصطلاحات تخصصی تکنسین استخر بیش از حد به نظر برسد، اما آنقدرها هم پیچیده نیست. همه چیز با شیر کنترل جریان شروع می شود که همانطور که از نامش پیداست وسیله ای (اتوماتیک یا دستی) است که جریان آب استخر را کنترل می کند. به عنوان بخشی از سیستم گرمایش خورشیدی، شیر کنترل جریان و پمپ آب را از فیلتر عبور می دهند تا زباله ها را حذف کنند. سپس، آب از طریق پنل های خورشیدی عبور می کند، جایی که کلکتورهای خورشیدی از نور خورشید برای گرم کردن آن استفاده می کنند تا آن را به استخر برگردانند.

در اصل، بخاری های خورشیدی استخر مانند هر بخاری استخری کار می کنند. این سیستم کم و بیش به سیستم فیلتراسیون استخر شما متصل می شود و قبل از اینکه پمپ آب را به استخر برگرداند، یک مرحله گرمایش اضافه می کند. سیستم های اتوماتیک دمای آب استخر را با آب موجود در کلکتورهای خورشیدی مقایسه می کنند و آن را در صورت نیاز توزیع می کنند. در حالی که ممکن است به نظر فناوری آینده نگر باشد که فقط برای نخبگان جامعه در دسترس است، Lowe's و Home Depot دارای بسیاری از گرمکن های خورشیدی استخر مقرون به صرفه برای استخرهای درون زمینی و بالای زمین هستند.


چگونه پسورد اپل آیدی خود را تغییر دهیم

چگونه پسورد اپل آیدی خود را تغییر دهیم

برای تغییر رمز عبور اپل آیدی در آیفون خود، باید به iCloud وارد شوید و یک رمز عبور فعال داشته باشید. اگر دستگاه شما شرایط لازم را دارد، می توانید مراحل زیر را برای تغییر

سریع ترین موتورسیکلت های اتوماتیک ساخته شده تا کنون، رتبه بندی شده بر اساس سرعت بالا

سریع ترین موتورسیکلت های اتوماتیک ساخته شده تا کنون، رتبه بندی شده بر اساس سرعت بالا

هوندا گلدوینگ DCT «کندترین» در لیست موتورسیکلت‌های خودکار سریع ما است، اگرچه آهسته نامیدن آن واقعاً درست نیست. با حداکثر سرعت 113.7 مایل در ساعت، این دوچرخه نه تنها به دلیل نام تجاری نمادین خود،