مگ بلاگ

چرا گریل پلت بعدی شما به وای فای نیاز دارد؟

برای سال 2019، سری Pro از دو مدل تشکیل شده است. Pro 575 799.99 دلار قیمت دارد و 575 اینچ مربع فضای پخت و پز دارد: بین یک رنده با اندازه کامل و یک رنده نیمه عرض بالای آن تقسیم شده است. Pro 780 999.99 دلار قیمت دارد و همانطور که احتمالاً حدس زده اید، 780 اینچ مربع ظرفیت دارد. این مورد دومی است که من در حال بررسی آن بوده‌ام، که Traeger پیشنهاد می‌کند که می‌توانید شش مرغ، شش تخته دنده یا 34 برگر کامل را در یک زمان روی آن قرار دهید، اگر اینقدر تمایل داشتید.

صرف نظر از اندازه ای که انتخاب می کنید، مکانیک یکسان است. یک سطل را در سمت راست با گلوله‌های چوب پر می‌کنید – Traeger حدود 14 نوع از چوب‌های سخت را ارائه می‌دهد که تماماً چوب‌های سخت هستند و در ایالات متحده تولید می‌شوند – و سپس یک سوله مانند به آرامی آن‌ها را به داخل یک قابلمه آتش در وسط گریل منتقل می‌کند. با تنظیم سرعت آن پیچ و با استفاده هوشمندانه از یک فن اتوماتیک، Pro 780 قول می‌دهد که به هر دمایی که تنظیم کرده‌اید پایبند باشد. تا 165 درجه پایین یا تا 500 بالا می رود.

بدیهی است که اگر درب آن را باز کنید، گریل به سرعت سرد می شود. یکی از ویژگی‌های این ارتقاء 2019، اضافه شدن Turbo Temp است که به گفته تریگر به بازگشت به دما پس از وقوع آن کمک می‌کند. جای تعجب نیست که سرعت آن به دمای تنظیم شده بستگی دارد، اما من متوجه شدم که می تواند با سرعتی در حدود 5-10 درجه در دقیقه به عقب برگردد.

مونتاژ، رسماً یک کار دو نفره است. در عمل برای چرخاندن گریل به سمت بالا، بعد از پیچاندن پایه ها، به کمک نیاز داشتم، اما به غیر از این، نسبتاً ساده بود. دستورالعمل‌های Traeger واضح است، قطعات کوچک‌تر مانند مهره‌ها و پیچ‌ها همه به صورت جداگانه بسته‌بندی می‌شوند، و ویدیوهای آموزشی در YouTube وجود دارد که به شما کمک می‌کند آن را تجسم کنید.

هنگامی که آن را در کنار هم قرار می دهید، باید آن را به برق وصل کنید – سیم برق کمی در سمت کوتاه قرار دارد – و سپس آن را به WiFi خود وصل کنید. من در ابتدا چند مشکل داشتم که آن را آنلاین کردم، اما پس از آن هر زمان که آن را روشن می کردم، به طور خودکار دوباره وصل می شد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه