مگ بلاگ

چند نفر در واقع توسط اتومبیل های خودران کشته شده اند؟

چند نفر در واقع توسط اتومبیل های خودران کشته شده اند؟

NHTSA تصادفات را به دو دسته تقسیم می‌کند: سیستم‌های کمک راننده پیشرفته سطح 2 (ADAS) و سیستم رانندگی خودکار (ADS). سطح 2 ADAS، به اندازه کافی منطقی، با کمک رانندگی خودکار سطح 2 مطابقت دارد، در حالی که ADS سطوح 3-5 را پوشش می دهد.

بر اساس NHTSA، خودروسازان در مجموع 419 گزارش تصادف خودروهای خودران را تا 15 ژانویه 2023 ارائه کرده اند. 263 مورد از این تصادفات در خودروهای سطح 2 ADAS، که 156 مورد در خودروهای واقعا خودمختار و مجهز به ADS بوده است.

در میان آن 419 تصادف، NHTSA 18 تلفات قطعی را ثبت کرده است. نکته مهم این است که تمام 18 مورد مرگ خودروهای سطح 2 ADAS بودند. تاکنون هیچ خودروسازی تلفات ناشی از یک وسیله نقلیه کاملاً خودمختار گزارش نکرده است.

با این حال، هشدارهای مهمی وجود دارد که باید در نظر داشت. NHTSA 19 تصادف را در وسایل نقلیه مجهز به ADS فهرست می کند که در آنها میزان آسیب به عنوان “ناشناخته” ثبت شده است. NHTSA همچنین خودروسازان را ملزم نمی کند که گزارش دهند که آیا تصادف ناشی از نقص یا خطای کاربر بوده است.

تا زمانی که داده ها به این روش ها محدود باشد، ارزیابی کامل ایمنی وسایل نقلیه خودران لزوماً پیچیده خواهد بود. که نتیجه گیری گسترده را منتفی می کند. در حال حاضر، NHTSA هیچ تلفاتی را که به طور قطعی توسط یک خودرو تحت کنترل کاملاً مستقل ایجاد شده باشد، ثبت نکرده است. بیانیه کامل تر در مورد ایمنی خودروهای خودران باید منتظر ماند تا اطلاعات جامع تری در دسترس قرار گیرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل