مگ بلاگ

چه اتفاقی برای خودروی مفهومی بولداگ استون مارتین افتاد؟

چه اتفاقی برای خودروی مفهومی بولداگ استون مارتین افتاد؟

اوضاع در دهه 1980 در استون مارتین به قدری بد بود که در سال 1984 تنها بولداگ خود را به یک شاهزاده سعودی فروخت. او قبل از فروش آن به یک تاجر آمریکایی به نام ویلیام کوچ، آن را اصلاح کرد، از جمله آینه و دوربین به ماشین اضافه کرد. 1987، که قصد داشت آن را به ایالات متحده بیاورد و آن را جاده ای قانونی کند.

با این حال، آن برنامه ها هرگز به نتیجه نرسیدند و ما دقیقاً نمی دانیم پس از آن چه اتفاقی برای بولداگ افتاد. در جشنواره سرعت گودوود در سال 2009 دیده شد و در سال 2013 دوباره ظاهر شد و در جشن صدمین سالگرد استون مارتین شرکت کرد.

در سال 2020، بولداگ توسط یک مالک جدید آمریکایی، میلیاردر فیلیپ ساروفیم، خریداری شد، که مرمت کامل را انجام داد و درخواست کرد که آن را به حالت اولیه خود بازگرداند. تودوزی چرمی قهوه ای تیره و مشکی اصلی خودرو، به عنوان مثال، پس از تغییر آن به قهوه ای روشن ترمیم شد.

جالب است بدانید که ریچارد گانتلت بر بازسازی بولداگ توسط خودروهای کلاسیک موتور مستقر در بریتانیا نظارت داشت. او پسر مدیر عامل استون مارتین، ویکتور گانلت فقید است که با اکراه پروژه بولداگ را در اوایل دهه 1980 پایان داد.

این امر باعث می‌شود که بازسازی حتی از پروژه‌های سطح بالا مشابه دیگر معنی‌دارتر باشد و به داستان قابل توجه بولداگ می‌افزاید. خودروهای کلاسیک به 18 ماه زمان نیاز داشت تا این خودرو را به شکوه سابق خود بازگرداند و در Concorso d’Eleganza Villa d’Este در سال 2022 برنده کوپا دو اورو شد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از