مگ بلاگ

چه مدت طول می کشد تا پانل های خورشیدی هزینه خود را پرداخت کنند، ممکن است شما را شگفت زده کند

چه مدت طول می کشد تا پانل های خورشیدی هزینه خود را پرداخت کنند، ممکن است شما را شگفت زده کند

بر اساس تخمین‌های منابعی مانند SolarReviews و Palmetto، راه‌اندازی پنل خورشیدی تا یک دهه می‌تواند به طور کامل هزینه خود را بپردازد. این معادله به چند عامل کلیدی خلاصه می‌شود که اولین آنها میزان پولی است که برای سرمایه‌گذاری اولیه خرج می‌شود. به ازای هر مصرف‌کننده، میانگین قیمت یک پنل خورشیدی 6 کیلوواتی در ایالات متحده 17852 دلار است. بخش قابل توجهی از این هزینه اولیه خود را در سال اول از طریق اعتبار مالیات بر درآمد فدرال برای استفاده از انرژی خورشیدی پرداخت می کند که در مجموع کمی کمتر از یک سوم قیمت سیستم است.

متأسفانه، پس از اینکه اعتبار مالیاتی اولیه خورشیدی برای سال نصب مرتب شد، روند کند می شود. دو سوم باقی مانده از قیمت اولیه سیستم عمدتاً از طریق پولی که در قبض انرژی کاربر پس انداز می شود، پرداخت می شود. گزارشی از Gitnux نشان می‌دهد که پنل‌های خورشیدی به خانواده‌های معمولی اجازه می‌دهند ماهیانه ۸۵ دلار پس‌انداز کنند. این بدان معناست که هر سال به طور متوسط ​​یک آمریکایی 1020 دلار یا تقریباً یک دهم هزینه نصب سیستم صرفه جویی می کند.

البته، این آمارها تخمینی هستند و بر اساس عوامل موقعیتی، تغییرات زیادی می تواند رخ دهد. به عنوان مثال، برخی از ایالت ها به دلیل متغیرهای محلی مانند هزینه برق، دوره بازپرداخت خورشیدی نسبتا کوتاهتر یا طولانی تری دارند. تعداد پنل های خورشیدی که برای تامین انرژی خانه خود نیاز دارید نیز بخش مهمی از معادله است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99