مگ بلاگ

چه چیزی جوجارو فورد موستانگ نادیده گرفته شده را بسیار خاص می کند

چه چیزی جوجارو فورد موستانگ نادیده گرفته شده را بسیار خاص می کند

در نوامبر 2006، Mustang Specs به نقل از Fabrizio Giugiaro اظهار داشت که یک عنصر مهم از فلسفه طراحی این شرکت “نشان دادن تمرینات خالص به سبک دنیای خودرو است که مدل های کلیدی را که تاریخ و تصویر برندهای مهم را منعکس می کند، تفسیر می کند.” پس چه کاری انجام شد تا فورد موستانگ مفهومی به چنین تمرینی تبدیل شود؟ خوب، رنگ نارنجی روشن و شاید تکان دهنده یکی از راه های جلب توجه بود، اما جنبه های واقعاً خاص طراحی بیرونی خودرو بسیار پیچیده تر از آن است.

چراغ‌های عقب و طراحی‌های شیک و دوپارچه آن به فورد موستانگ اصلی بازمی‌گردد، اما در شکل جدیدی که به نظر زیباتر می‌رسد. در واقع، به نظر می رسد آوردن موستانگ کلاسیک به دوران مدرن بخشی از مفهوم اینجا بوده است. درهای خوشایند جمعیت، که به سمت بالا باز می شوند، حال و هوای آینده نگرانه ای دارند که گواهی بر این امر است. سقف نیز منظره‌ای قابل مشاهده است: یک شیشه شفاف که بیشتر قسمت بالایی بدنه خودرو کشیده شده است. با این حال، این ویژگی غرور نیست، زیرا یک هدف واقعی را دنبال می کند: این کریستال Solutia است که اشعه های خطرناک خورشید را از بین می برد. موستانگ جوجارو با زوایای بدون تاکید و انحناهای منظم، سبک خاص خود را دارد و بیش از حد آن را نمی‌فروشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل