مگ بلاگ

چگونه اپل آی‌پد پرو را اجباری راه‌اندازی کنیم و چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشید

چگونه اپل آی‌پد پرو را اجباری راه‌اندازی کنیم و چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشید

اگر متوجه مشکلات عملکرد برنامه‌ها شدید یا اگر یک یا چند جزء اصلی iPadOS مانند AirDrop، Wi-Fi یا بلوتوث فعال شده‌اند، یک راه‌اندازی مجدد ساده راه‌حل خوبی است. با این حال، هنگامی که iPad شما کاملاً پاسخ نمی‌دهد و نمی‌توانید راه‌اندازی مجدد معمولی را انجام دهید، اپل ترکیبی از کلیدهای سخت‌افزاری دارد که راه‌اندازی مجدد نیرو را آغاز می‌کند.

بسته به مدل iPad Pro شما، مراحل دستیابی به این امر کمی متفاوت است. اگر یکی از مدل‌های جدیدتر مجهز به Face ID Facial Unlock و دکمه پاور در لبه سمت راست بالای تبلت را دارید، این مراحل را برای راه‌اندازی مجدد اجباری دنبال کنید:

  1. ابتدا مطمئن شوید که iPad Pro شما روشن است.
  2. دکمه افزایش صدا را فشار داده و سریع رها کنید، سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید.
  3. به سرعت دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.
  4. حتی پس از سیاه شدن صفحه، دکمه پاور را رها نکنید. فقط پس از مشاهده لوگوی اپل روی صفحه، آن را آزاد کنید.

برای نسل های قبلی آیپد پرو که هنوز دارای اسکنر اثر انگشت Touch ID هستند، دکمه های هوم و پاور را به طور همزمان فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید. هر دوی این روش‌ها برای سایر آی‌پدها نیز کار می‌کنند و می‌توان از آنها برای تعمیر آیفون یخ زده نیز استفاده کرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

در حالی که خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن با استراتژی‌های طراحی داخلی حیرت‌انگیز و مبتکرانه مانند «تقریباً به‌طور کامل سیاه‌پوش نشدن» روبه‌رو شده‌اند، Jetta GLI به زیبایی‌شناسی هوشیار و آزموده‌شده پایبند است. رنگ آمیزی از لهجه‌های قرمز