مگ بلاگ

چگونه بفهمیم جعبه ابزار با چه اندازه ای مناسب وانت شما است

جعبه ابزار تخت کامیون چیزهای بیشتری نسبت به داشتن یک مکان تعبیه شده برای نگهداری ابزارهای شما دارد – اگرچه این کار اصلی آنهاست. شما باید در مورد هزینه، دوام و ساخت و همچنین نحوه دقیق استفاده از آن، وزن اضافه کردن، سازنده آن و غیره فکر کنید. اگر واقعاً به درستی در تخت کامیون مذکور قرار نگیرد، فایده چندانی نخواهد داشت. خوشبختانه تنها چیزی که واقعاً برای فهمیدن این اندازه‌ها نیاز دارید یک متر است.

همانطور که تولید کننده جعبه کامیون UWS اشاره می کند، اندازه گیری های زیادی وجود دارد که باید انجام شود تا مطمئن شوید جعبه ابزاری که خریداری می کنید آنقدر بزرگ نیست که جا بیفتد یا خیلی کوچک نیست که در جای خود بماند. علاوه بر این، اگر تخت وانت شما کمی فشرده‌تر است، ممکن است لازم باشد بررسی‌های بیشتری انجام دهید – در غیر این صورت آن چاه‌های چرخ می‌توانند مانع شوند و جعبه ابزاری برای شما باقی خواهد ماند که واقعاً نمی‌توانید آن را در کامیون خود قرار دهید.

دو بار اندازه گیری کنید، یک بار بخرید

بدیهی است که شما باید ابعاد مناسب را مشخص کنید، اما ترفند این است که بدانید دقیقاً چه مناطقی را باید اندازه بگیرید.

  1. با اندازه‌گیری نرده‌های قاب تخت (“عرض ریل تخت بیرونی”)، که از یک لبه آستر تخت به لبه دیگر می‌رود، در محلی که انتظار دارید جعبه ابزار را نگه دارید، شروع کنید. معمولاً این درست در امتداد قسمت پشت کابین است.
  2. اکنون داخل نرده های تخت (“عرض ریل تخت داخلی”) را با قرار دادن نوار اندازه گیری در مقابل لبه داخلی بالای آستر تخت، به سمت لبه داخلی دیگر اندازه گیری کنید. مجدداً ناحیه ای را که برای نصب جعبه ابزار برنامه ریزی کرده اید هدف بگیرید.
  3. متر را در پشت کابین قرار دهید و به عقب تا 20 اینچ (متوسط ​​عمق جانبی) اندازه بگیرید، سپس با یک تکه نوار یا نشانگر دیگر نقطه را علامت بزنید. از آن نشانگر، برای “عمق تخت عمودی” تا تخت اندازه بگیرید.
  4. اگر چاه چرخ مانع شد، به فاصله بالای بستر تا بالای چاه (“عمق چاه چرخ”) توجه کنید و به جای آن از آن به عنوان عمق جعبه ابزار خود استفاده کنید.

اگر تخت به اندازه‌ای کوچک است که چاه‌های چرخ اجازه فضای کافی را نمی‌دهند، می‌توانید به دنبال یک جعبه ابزار زاویه‌دار باشید که به سمت داخل مخروطی می‌شود تا فاصله بهتری داشته باشد.

اگر در حال بکسل کردن وسایل هستید، بیشتر اندازه گیری کنید

اگر از وانت پیکاپ خود برای بکسل کردن با گیره داخل تخت استفاده می کنید (یا قصد استفاده از آن را دارید) – چرخ پنجم یا یقه غاز – باید موارد بیشتری را در نظر بگیرید. اگر قصد یدک کشی ندارید یا انتظار دارید از گیره تریلر (در زیر سپر نصب می شود) استفاده کنید، دیگر نیازی به این کار ندارید.

  1. لبه صافی را بگیرید که به اندازه کافی بلند باشد تا در بالای تخت کامیون بنشینید (تا زمانی که خط صاف باشد، یک تکه چوب نیز کار می کند).
  2. اگر از گیره چرخ پنجم استفاده می‌کنید، لبه مستقیم آن را طوری قرار دهید که مستقیماً روی دو اتصال ریلی که نزدیک‌ترین نقطه به پشت کابین هستند، قرار گیرد.
  3. اگر از گیره یقه غازی استفاده می کنید، لبه مستقیم آن را در امتداد بیرونی ترین لبه ی قلاب غاز که نزدیک به پشت کابین است به سمت بالا بکشید.
  4. متر نوار را در قسمت داخلی تخت در مقابل پشت کابین (در بالای تخت) قرار دهید و تا لبه مستقیم اندازه بگیرید. این برای هر دو (یا هر دو) اندازه گیری گیره چرخ پنجم یا گردن غاز کار می کند.
  5. عمق مورد انتظار جعبه ابزار خود را (20 اینچ میانگین است) از اندازه گیری اتصال کم کنید تا فاصله موجود را تعیین کنید. تا زمانی که حداقل شش اینچ فاصله داشته باشد، جعبه ابزار به خوبی جا می شود.

اگر کمتر از شش اینچ فاصله دارید، به دنبال جعبه ابزار با عمق جانبی باریک تر باشید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل