مگ بلاگ

چگونه بفهمیم کیس AirPods شما شارژ می شود یا خیر

چگونه بفهمیم کیس AirPods شما شارژ می شود یا خیر

وقتی نوبت به تعیین شارژ شدن کیس AirPods شما می رسد، فقط باید به دنبال دو رنگ باشید: کهربایی و چراغ سبز. این برای هر نسلی از AirPods که استفاده می کنید صادق است. وقتی چراغ LED سبز است، کیس یا AirPods داخل کیس کاملا شارژ می شوند. در مقابل، یک چراغ کهربایی به شما این امکان را می دهد که بدانید AirPods شما کمتر از یک شارژ کامل باقی مانده است. اگر یک چراغ کهربایی چشمک زن می بینید، ممکن است نشان دهنده خطای جفت شدن با AirPods شما باشد. می‌توانید چراغ وضعیت را در جلوی کیس‌های شارژ MagSafe، Wireless و Lightning (نسل سوم) برای AirPods و در فضای بین AirPods خود روی جعبه شارژ Lightning برای AirPods نسل اول و دوم پیدا کنید.

پس از اینکه ایرپادهای خود را در جعبه آنها قرار دادید، نور برای حدود هشت ثانیه ظاهر می شود و میزان شارژ فعلی را نشان می دهد. اگر از نسل اول یا دوم ایرپاد پرو یا ایرپاد نسل سوم استفاده می‌کنید، می‌توانید در حالی که روی کیس روی تشک شارژ قرار دارد ضربه بزنید تا ببینید آیا ایرپادهای شما در حال شارژ هستند یا به شارژ کامل رسیده‌اند. حتی زمانی که AirPods داخل آن نیست، می توانید کیس خود را شارژ کنید. بدون AirPods، چراغ وضعیت وضعیت شارژ کیس را نشان می دهد: سبز برای شارژ کامل و کهربایی برای کمتر از یک بار شارژ کامل. هنگامی که معنی چراغ های چشمک زن مختلف روی قاب AirPods خود را درک کردید، مدیریت عمر باتری آن آسان تر خواهید بود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل