مگ بلاگ

چگونه درصد باتری مداد اپل خود را بررسی کنیم

چگونه درصد باتری مداد اپل خود را بررسی کنیم

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بررسی درصد باتری فعلی قلم اپل، استفاده از ویجت باتری اپل است. اگر هنوز ویجت‌ها را کاوش نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم با ویجت باتری شروع کنید. این نه تنها میزان شارژ فعلی iPad شما را نشان می دهد، بلکه درصد باتری سایر محصولات اپل را که به iPad شما متصل هستند از جمله Apple Watch، AirPods و البته Apple Pencil را نیز نمایش می دهد.

شما به راحتی می توانید ویجت ها را به صفحه اصلی iPad خود اضافه کنید. برای انجام این کار، یک قسمت خالی از صفحه اصلی را به مدت طولانی فشار دهید. هنگامی که نماد مثبت در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش ظاهر شد، ضربه بزنید، سپس به پایین بروید تا باتری ها را ببینید. ویجت باتری در سه اندازه مختلف موجود است: کوچک، متوسط ​​و بزرگ. از آنجایی که می خواهید میزان باتری اپل پنسیل خود را ببینید، متوسط ​​یا بزرگ را انتخاب کنید.

اکنون، چه نسل اول، چه نسل دوم یا USB-C Apple Pencil داشته باشید، باید بتوانید درصد باتری فعلی قلم خود را ببینید، با توجه به اینکه با iPad شما جفت شده و در نزدیکی آن قرار دارد. اگر Apple Pencil خود را حتی زمانی که با iPad خود جفت شده و در محدوده قرار دارد، نمی بینید، ممکن است قلم قبلاً شارژ خود را کاهش داده باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از