مگ بلاگ

چگونه در پروژه پهپاد DIY سفارشی خود شروع کنید

چگونه در پروژه پهپاد DIY سفارشی خود شروع کنید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید پهپاد خود را بسازید، باید تمام اجزای موجود در این وسایل هوایی را بدانید. در نگاه اول، فقط مانند یک قاب، چند ملخ و یک موتور به نظر می رسد، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که آن را از زمین خارج می کند.

قاب جزء اصلی است و می توانید از مواد مختلفی برای پایه استفاده کنید. یک مهندس در یمن یک قاب هواپیمای بدون سرنشین کاربردی ساخت که از یک دسته چوب ساخته شده بود، و ثابت کرد که می‌توانید با دانش درست یک پهپاد از تقریباً هر چیزی بسازید. پس از همه، قاب به سادگی جایی است که همه چیز به هم وصل می شود. تا زمانی که جامد باشد و فضای لازم برای قطعات مختلف پهپاد را داشته باشد، به احتمال زیاد کار خواهد کرد.

به هر فریمی که تصمیم می‌گیرید وصل می‌شوند:

  • پروانه ها
  • موتورها (یک عدد در هر پروانه)
  • کنترل کننده سرعت الکترونیکی (ESC)
  • کنترلر پرواز
  • برد توزیع برق (PDB)
  • باتری

اگر در حال ساخت یک پهپاد به اندازه کافی بزرگ هستید، ممکن است بخواهید یک دوربین اضافه کنید. اگر می خواهید از دوربین تغذیه زنده داشته باشید، به آنتن ویدئو و فرستنده ویدئو نیز نیاز دارید.

می‌توانید اجزای هواپیماهای بدون سرنشین را در آمازون پیدا کنید، اما فروشگاه‌های تخصصی نیز وجود دارد، مانند RobotShop، که دارای بخش قطعات و لوازم جانبی هواپیماهای بدون سرنشین است. فروشگاه‌های تخصصی اغلب تنوع بیشتری از برندها و مدل‌ها را ارائه می‌دهند و توضیحات کالا معمولاً دقیق‌تر است.

همچنین، اضافه کردن یک کامپیوتر تک برد Raspberry Pi را به پهپاد DIY خود در نظر بگیرید. جایگزین کنترلر پرواز یا برد توزیع برق نمی‌شود، اما می‌تواند به سایر ویژگی‌ها مانند ناوبری GPS، ثبت داده‌ها و پردازش تصویر از دوربین داخل هواپیما کمک کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه

آیا واقعاً به VPN در تلفن خود نیاز دارید؟

آیا واقعاً به VPN در تلفن خود نیاز دارید؟

از سال 2022، 85 درصد از آمریکایی ها صاحب یک گوشی هوشمند هستند که به کاربران امکان دسترسی به انبوهی از رسانه های اجتماعی و برنامه های تجارت الکترونیک مانند Threads و Amazon را می