مگ بلاگ

چگونه عرشه بخار خود را کم ولتاژ کنید (و چرا ممکن است بخواهید)

چگونه عرشه بخار خود را کم ولتاژ کنید (و چرا ممکن است بخواهید)

روند اولیه undervolting که توسط CryoByte33 بیان شده بود تا حدودی خسته کننده بود – و این تقصیر CryoByte33 نبود. شما باید Deck خود را در Smokeless_UMAF بوت کنید، زیرا Valve به طور رسمی از کنترل های undervolting پشتیبانی نمی کرد. Valve بعداً تنظیمات بومی را در کانال Preview معرفی کرد که برای کاربرانی که ثبات Stable را ترجیح می‌دهند، کاملاً ایده‌آل نبود. با این حال، از زمان به روز رسانی Stable 3.5.5 و سیستم عامل 118، هر کسی می تواند به تنظیمات undervolting از بایوس موجود خود دسترسی داشته باشد و به نرم افزار اضافی یا راه حلی نیاز نیست. قبل از شروع، دکمه Steam را فشار دهید، سپس به Settings > System > Software Updates بروید و Check for Updates را فشار دهید. آخرین به روز رسانی Stable را اعمال کنید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. وقتی دوباره روشن شد، آماده هستید. در صورت تمایل می توانید از ماوس USB استفاده کنید، اما کلیدهای جهت دار برای تغییر تنظیمات BIOS به خوبی کار می کنند.

توصیه می‌کنیم از کانال‌های پیش‌نمایش و بتا اجتناب کنید، زیرا آنها برای اهداف آزمایشی هستند و بنابراین اشکالات بیشتری را نشان می‌دهند. مطمئن شوید که چند ساعت را برای ولتاژ پایین عرشه خود اختصاص دهید. شما در بایوس خود بوت می شوید، تنظیمات را تغییر می دهید، راه اندازی مجدد می کنید، و Deck خود را با یک بازی تست استرس می کنید – و آن دنباله را چندین بار تکرار می کنید. بر اساس تجربه شخصی، یک undervolt مناسب می‌تواند بین ۲ تا ۴ ساعت طول بکشد. به یاد داشته باشید که Steam Deck خود را در طول آزمایش به برق متصل نگه دارید زیرا به راحتی تمام باتری را مصرف خواهید کرد. نکته پاداش: یک ویدیو یا برنامه تلویزیونی YouTube در پس‌زمینه پخش کنید تا خود را سرگرم کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

پیشنهادات خودروهای الکتریکی جنرال موتورز اخیراً کمی ناامیدکننده بوده است، زیرا به نظر می‌رسد که تنها شاسی‌بلندهای غول‌پیکر و گران‌قیمتی مانند Cadillac IQ و GMC Hummer EV را ارائه می‌کند، علی‌رغم اینکه خودروهای برقی امیدوارکننده‌ای