مگ بلاگ

چگونه نقطه شیرین آمپلی فایر گیتار الکتریک خود را پیدا کنیم

چگونه نقطه شیرین آمپلی فایر گیتار الکتریک خود را پیدا کنیم

دو جزء اساسی برای کالیبره کردن آمپلی‌فایر به صدایی که می‌خواهید، ولوم و بهره هستند. به طور معمول، شما می خواهید ابتدا تنظیم صدا را روی آمپر خود شروع کنید، و آن را با نزدیک به صفر شروع کنید. دلیل این امر این است که تمام این کارها روی حجم صدایی که از آمپ می آید تأثیر می گذارد و یک افکت تونال نیست.

در همین حال، شما باید دکمه‌های ولوم گیتار خود را تا انتها بچرخانید. با افزایش تدریجی میزان صدا در آمپر خود، مکانی را پیدا خواهید کرد که صدا در آن طاقت فرسا و ناخوشایند است. هنگامی که آنجا هستید، چیزها را به سمت پایین بکشید تا زمانی که درست قبل از اینکه چیزها را فشار دهید به یک حجم برسید. اگر صداها برای شما خیلی ناهنجار به نظر می‌رسند، اما صدا مناسب است، صدای گیتار را کم کنید تا صدایی تمیزتر داشته باشید.

سپس به سمت افزایش حرکت می‌کنید، که یک تنظیم تونال است که درایوی را که صدای گیتار شما با آن از آمپ عبور می‌کند، کنترل می‌کند. باز هم، دکمه را روی صفر پایین بیاورید و به تدریج چیزها را به سمت بالا حرکت دهید. هر چه بهره بیشتر باشد، صدای نواختن شما کثیف‌تر و مخدوش‌تر می‌شود. هنگامی که به سطحی که از آن راضی هستید رسیدید، حجم و سود شما باید با یکدیگر معجزه کنند. اگر از تقویت کننده لوله قدیمی استفاده می کنید، ممکن است گزینه افزایشی نداشته باشید، در این صورت ولوم تنها تنظیم شما خواهد بود. برای به دست آوردن آن صدای کثیف با یکی از آن ها، باید آن چیز را برای اعوجاج طبیعی بسیار بالا بچرخانید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS