مگ بلاگ

چگونه ویندوز 11 را از خانه به پرو ارتقا دهیم

چگونه ویندوز 11 را از خانه به پرو ارتقا دهیم

قبل از اینکه بخواهید به ویندوز 11 پرو تغییر دهید، مطمئن شوید که رایانه شما حداقل سیستم مورد نیاز برای ارتقاء به ویندوز 11 پرو را برآورده می کند. اگرچه الزامات نسخه های Pro و Home به طور کلی یکسان است، اما عاقلانه است که آنها را مرور کنید، به خصوص اگر در حال ارتقاء سیستم خود هستید. اگر می‌توانید ویندوز 11 هوم را بدون هیچ مشکل مهمی اجرا کنید، جای نگرانی نیست.

در مرحله بعد، از اطلاعات مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید. در حالی که ارتقای Windows 11 Home به Pro بر روی فایل‌ها و تنظیمات شخصی شما تأثیری نمی‌گذارد، همچنان خوب است از اسناد، فایل‌ها و غیره مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. می‌توانید از یک هارد دیسک خارجی یا فضای ذخیره‌سازی ابری برای پشتیبان‌گیری استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که سیستم شما با آخرین نسخه Windows 11 Home به روز شده است، زیرا یک سیستم به روز شده از بروز هرگونه مشکل سازگاری جلوگیری می کند و ارتقا را به Pro یکپارچه می کند. برای به روز رسانی ویندوز 11، تنظیمات را اجرا کنید، به Windows Update در سمت چپ بروید و روی دکمه Check For Updates در سمت راست کلیک کنید. هر به روز رسانی را فوراً نصب کنید و سیستم خود را مجدداً راه اندازی کنید. همچنین باید بررسی کنید که آیا نسخه خانگی ویندوز 11 شما با مجوز صحیح فعال شده است یا خیر.

در طول فرآیند ارتقا، اتصال اینترنت شما نباید قطع شود. در غیر این صورت، می تواند منجر به خرابی ارتقاء یا حتی خرابی ویندوز شود. بنابراین، مطمئن شوید که اینترنت همیشه در طول ارتقا به درستی کار می کند.

در نهایت، اگر می‌خواهید بدون Microsoft Store به Pro ارتقا دهید، یک مجوز معتبر از وب‌سایت مایکروسافت یا سایر فروشندگان معتبر خریداری کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به