مگ بلاگ

چگونه پهپادهای مدرن اولین حضور نظامی خود را در طول جنگ جهانی اول انجام دادند

چگونه پهپادهای مدرن اولین حضور نظامی خود را در طول جنگ جهانی اول انجام دادند

اما پس از آن، در 21 مارس 1917، ارتش بریتانیا از “هدف هوایی” پرده برداری کرد، یک هواپیمای رادیویی که به عنوان “اولین پهپاد تحت کنترل پرواز کرد.”

Aerial Target یک جهش تکنولوژیک قابل توجه به جلو در ایجاد اولین پهپاد واقعی و مدرن بود. تک هواپیمای طراحی شده توسط دی هاویلند از یک موتور دوقلو که 35 اسب بخار قدرت داشت، نیرو می گرفت، در حالی که سیستم هدایت کنترل از راه دور مورد استفاده برای پرواز هواپیما توسط دکتر آرچیبالد لو ساخته شده بود.

در همین حال، در آوریل 1917، در آمریکا (دیتون، اوهایو)، ارتش ایالات متحده مخترع و مهندس چارلز اف. کترینگ را مأمور طراحی و ساخت “بمب پرنده بدون سرنشین” کرد که می تواند حدود 40 مایل پرواز کند. کترینگ به دلیل تأسیس شرکت آزمایشگاه های مهندسی دیتون (معروف به دلکو)، سازنده سیستم های جرقه زنی الکتریکی خودرو، شهرت داشت. تیمی که او برای ساخت این بمب پرنده گرد هم آورده بود، تحت نظارت کسی نبود جز اورویل رایت از برادران مشهور رایت.

چیزی که آنها خلق کردند شبیه یک اسباب بازی کودک بود – با یک بمب 180 پوندی بسته شده بود. بدنه از پاپیه ماشه ساخته شده بود که با ورقه های چوبی تقویت شده بود. Owlcation ادعا می کند که بال های 12 فوتی دوبال از مقوا ساخته شده اند، در حالی که مجله Smithsonian می گوید آنها از چوب ساخته شده اند. وزن کل آن فقط 530 پوند (با احتساب محموله) بود و از یک موتور 4 سیلندر فورد با قدرت 40 اسب بخار نیرو می گرفت که می توانست آن را با سرعت 50 مایل در ساعت پرواز کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه