مگ بلاگ

چگونه Google Assistant را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنیم

چگونه Google Assistant را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنیم

اپل عمیقاً برای توسعه و ترویج فهرست برنامه های خود انگیزه دارد. کاربران آیفون و آیپد که تجربه زیادی در استفاده از سیری داشته‌اند احتمالاً می‌توانند نشان دهند که این سرویس چگونه بهره‌وری آنها را افزایش داده است. با این حال، با توجه به این واقعیت که Google Assistant از جستجوی همه جانبه Google پشتیبانی می‌کند – که مسلماً تا به امروز پرکاربردترین پلتفرم برای به‌روزرسانی آنلاین است – گزینه استفاده از آن نیز می‌تواند مفید باشد.

از نظر فنی، می‌توانید از Google Assistant در iPhone یا iPad استفاده کنید. این فقط مملو از نقص هایی است که ممکن است دسترسی به آن را در موقعیت های خاص چالش برانگیز کند. به عنوان مثال، وقتی دستگاه اپل شما در جیب یا کیف شما است، قطعاً نمی‌توانید از Google Assistant استفاده کنید. قبل از اینکه بتوانید با آن صحبت کنید، باید قفل صفحه قفل آیفون یا آیپد خود را باز کنید و برنامه Google Assistant را – به صورت دستی یا از طریق Siri – راه اندازی کنید.

یکی دیگر از اشکالات، در دسترس نبودن تنظیمات برگزیده دستیار Google است که در غیر این صورت آن را به دستگاهی با روغن کاری بهتر در دستگاه اندروید تبدیل می کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از «مکالمه ادامه دار» و «عبارات سریع» که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به گفتن «Hey Google» هر بار سؤالات بعدی را بپرسند. اگر می‌خواهید از Google Assistant در iPhone یا iPad خود از طریق کنترل صوتی استفاده کنید، باید هر بار که سؤالی را مطرح می‌کنید از این عبارت استفاده کنید.

در نهایت، Google Assistant برنامه‌های داخلی اپل را نمی‌شناسد، بنابراین نمی‌توانید از آن بخواهید عکس‌ها، iMessage یا FaceTime شما را راه‌اندازی کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

در حالی که خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن با استراتژی‌های طراحی داخلی حیرت‌انگیز و مبتکرانه مانند «تقریباً به‌طور کامل سیاه‌پوش نشدن» روبه‌رو شده‌اند، Jetta GLI به زیبایی‌شناسی هوشیار و آزموده‌شده پایبند است. رنگ آمیزی از لهجه‌های قرمز

آنچه در مورد زمان عرضه iOS 18 می دانیم

آنچه در مورد زمان عرضه iOS 18 می دانیم

همه به‌روزرسانی‌های iOS یکسان نیستند. برخی از آنها ارتقاء جزئی هستند، در حالی که برخی دیگر نحوه تعامل ما با آیفون را تغییر می دهند. امسال به نظر می رسد دومی باشد.