مگ بلاگ

کدامیک برای شما بهتر است؟

کدامیک برای شما بهتر است؟

هنگام انتخاب تجهیزات صوتی، آنچه که بسیار مهم است این است که چگونه صدا را خوب ارائه می دهد، وضوح میکروفون آن و ویژگی های اضافی. از نظر عملکرد صوتی، نسل دوم AirPods Pro دارای تراشه قدرتمند H2 اپل است، در حالی که AirPods Max به نسل قبلی خود مجهز شده است. این بدان معنی است که در حالی که هر دو هدست قابلیت حذف نویز و کیفیت صدای باورنکردنی را ارائه می‌دهند، AirPods Pro 2 آن را یک درجه بالاتر می‌برد. این گزینه دو برابر بیشتر از نسل اول AirPods Pro که دارای تراشه H1 است، نویز را حذف می کند.

AirPods Max دارای قابلیت حذف نویز فعال، حالت شفافیت و صدای فضایی شخصی شده است. از سوی دیگر، علاوه بر این سه ویژگی، AirPods Pro 2 دارای قابلیت Adaptive Audio نیز می باشد که شامل ویژگی هایی مانند Adaptive Noise Control، Personalized Volume و Conversation Awareness می شود. AirPods Max دارای یک تاج دیجیتالی شبیه اپل واچ در کناره است که می‌توانید از آن برای تعویض آهنگ، مکث یا پخش صدا، پاسخ به تماس‌های تلفنی و غیره استفاده کنید. برای انجام اقدامات مختلف، دوبار کلیک کنید، سه کلیک کنید، یا حرکات را با انگشت بکشید.

در حالی که هر دو AirPods Max و AirPods Pro 2 از نظر کیفیت و ویژگی های صدا عالی هستند، اما همه اینها به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. اگر به دنبال گزینه‌ای مجزاتر و قابل حمل‌تر هستید، قبل از استفاده از AirPods Pro 2 دو بار فکر نکنید. با این حال، اگر فردی هستید که زیاد سفر می‌کنید و به هدفون‌هایی با عمر باتری قابل اعتماد نیاز دارید، AirPods Max یک انتخاب واضح است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS