مگ بلاگ

کدام نسل ایرپادها قابلیت حذف نویز دارند؟

کدام نسل ایرپادها قابلیت حذف نویز دارند؟

اگرچه اپل ایرپادهای متعددی را ارائه می‌کند، اما تنها پریمیوم‌ترین پیشنهادات آن با حذف نویز فعال (ANC) ارائه می‌شود، که احتمالاً همان چیزی است که اکثر مردم هنگام استفاده از اصطلاح «لغو نویز» به آن فکر می‌کنند. تقریباً هر جفت هدفون یا هدفون موجود در بازار، حذف غیرفعال نویز را ارائه می دهد، که به سادگی به انسداد فیزیکی مجرای گوش شما توسط فنجان یا نوک گوش اشاره دارد. از سوی دیگر، حذف نویز فعال به فناوری اطلاق می شود که از میکروفون در قسمت بیرونی هدفون یا هدفون برای گوش دادن به دنیای اطراف شما استفاده می کند. حذف نویز فعال سپس از یک کامپیوتر کوچک در داخل هدفون یا هدفون استفاده می‌کند تا چیزی که «ضد نویز» نامیده می‌شود تولید می‌کند که صداهای متفاوتی با نویزهای محیط شما دارد. همانطور که دو به علاوه منفی دو برابر با صفر است، سر و صدای محیط شما به علاوه ضد نویز هدفون با هم ترکیب می شوند و سکوت ایجاد می کنند.

تنها ایرپادهایی که دارای ANC هستند AirPods Pro و AirPods Max هستند، اما همه نسل‌های این محصولات دارای این ویژگی هستند. اگرچه ایرپادهای اصلی برای اولین بار در سال 2016 عرضه شدند، اما اپل مدل های پریمیوم خود را تا سال 2019 به خط تولید اضافه نکرد، زمانی که این شرکت جوانه های اصلی را تازه کرد و AirPods Pro را اضافه کرد. در زمان نگارش این مقاله، مدل‌هایی از AirPods که اپل به فروش می‌رساند و دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند عبارتند از AirPods Pro 2nd Generation و AirPods Max 1st Generation (نسل دوم Max هنوز منتشر نشده است).

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،