مگ بلاگ

کلینیک آمازون دریافت مراقبت از راه دور در سراسر کشور را آسان‌تر کرده است

کلینیک آمازون دریافت مراقبت از راه دور در سراسر کشور را آسان‌تر کرده است

مشتریان آمازون می توانند مستقیماً از وب سایت آمازون یا برنامه تلفن همراه با پزشکان و پزشکان شخص ثالث ارتباط برقرار کنند. با انتخاب یکی از بیش از 30 مشکل رایج پزشکی فهرست شده، مشتریان می توانند داروهای موجود را ببینند، قیمت ها را مقایسه کنند و با ارائه دهنده ای ارتباط برقرار کنند که در صورت لزوم می تواند آنها را تشخیص دهد، و همچنین داروها را تجویز کند – چه از طریق ویدئو یا پیام. ارائه دهندگانی که با آمازون کلینیک کار می کنند عبارتند از Wheel، Hello Alpha، SteadyMD و Curai Health.

آمازون به شما می‌گوید به چه چیزهایی نیاز دارید، مثلاً چه فرم‌هایی از شناسه و چه مقدار زمان ممکن است برای یک قرار از راه دور سلامتی طول بکشد. شرایط بهداشتی فهرست شده برای درمان شامل آکنه، فشار خون بالا، اختلال نعوظ، میگرن، و رفلاکس اسید، و همچنین درمان COVID-19 است. مشتریان کلینیک آمازون باید قبل از استفاده از خدمات، فرم مجوز HIPAA را امضا کنند.

در حالی که کلینیک آمازون در حال حاضر با هیچ بیمه ای سازگار نیست، پرداخت ها واجد شرایط FSA یا HSA هستند. از بیماران هزینه ثابتی برای مشاوره از راه دور دریافت می شود و آمازون هزینه را با یک پرداخت معمولی مشترک مقایسه می کند. بسته به کلینیکی که بازدید می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که یک مشاوره مبتنی بر پیام حدود 35 دلار باشد، در حالی که مشاوره ویدیویی حدود 75 دلار هزینه دارد. قرار ملاقات ضروری نیست. مشتریان می‌توانند فوراً با کلینیک‌ها ارتباط برقرار کنند، و دسترسی 24/7 است، که یکی از بزرگترین مزایای کلینیک آمازون نسبت به مراقبت‌های پزشکی سنتی و آجری است.

دکتر Nworah Ayogu، مدیر ارشد پزشکی و مدیر کل کلینیک آمازون، گفت: “من از نزدیک دیدم که بیماران می خواهند سالم باشند اما زمان، ابزار یا منابع لازم برای مدیریت موثر مراقبت خود را ندارند.” آمازون خدمات بهداشتی متعددی را برای ارائه انتخاب، راحتی و تداوم مراقبت‌های مورد نیاز مشتریان در مورد سلامتی آنها ارائه می‌کند. اکنون که بازار آن در سراسر کشور است، کلینیک آمازون امیدوار است بیماران بیشتری را نسبت به قبل جذب کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از