مگ بلاگ

یادداشت های رقیب اینستاگرام TikTok برای برخی از کاربران محدود راه اندازی می شود

در حالی که TikTok و Instagram در روزهای ابتدایی زندگی خود مخاطبان هدف کاملاً متفاوتی داشتند، این برنامه ها در چندین سال گذشته با هم اختلاف داشتند – به خصوص پس از اینکه اینستاگرام به دامنه ویدیوهای کوتاه TikTok با حلقه های اینستاگرام «تجاوز» کرد. در حالی که نمی توان انکار کرد که Reels یک موفقیت بزرگ بوده است، این واقعیت باقی می ماند که اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم اشتراک گذاری عکس شروع به کار کرد. به نظر می‌رسد که TikTok با Notes می‌خواهد به اینستاگرام (و Meta) طعم طب خود را ببخشد و حضور خود را در دامنه اشتراک‌گذاری عکس همچنان محبوب نشان دهد.

به لطف اسکرین شات های آپلود شده توسط TikTok، ما ایده خوبی از ظاهر TikTok Notes UI داریم. یکی از ویژگی‌های مهمی که Notes در اینستاگرام ارائه می‌کند، توانایی ایجاد تیتر برای تصاویر است.

چیدمان شبکه ای عکس ها نیز به طور قابل توجهی با آنچه که در اینستاگرام به دیدن آن عادت داشتید متفاوت به نظر می رسد. همچنین به نظر می‌رسد که TikTok از X الهام گرفته است و به کاربران بخش‌های جداگانه‌ای برای مشاهده «یادداشت‌های» TikTok از افرادی که دنبال می‌کنند، و همچنین یک برگه جداگانه «For You» ارائه می‌کند که افرادی را که ممکن است علاقه مند به دنبال کردن آنها باشید، توصیه می‌کند.

اتفاقاً، خبر معرفی تیک تاک نوتز به طور جزئی در همان روزی منتشر شد که ایلان ماسک به بازگشت احتمالی Vine اشاره کرد. این برنامه محبوب اشتراک‌گذاری ویدیوی کوتاه قبل از TikTok و Instagram Reels ساخته شده است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،