مگ بلاگ

یک اسپیکر هوشمند با صدای قدرتمند فیزیک

یک اسپیکر هوشمند با صدای قدرتمند فیزیک

اگر رایانه شما مجموعه‌ای از بلندگوها را به آن وصل کرده است، به احتمال زیاد آن بلندگوها با یک ساب ووفر همراه هستند که روی زمین تنظیم کرده‌اید و آن را فراموش کرده‌اید. قانون آهن هافمن دلیل این امر است – یک بلندگو با بیس واقعا خوب باید به اندازه برج کامپیوتر شما بزرگتر یا بزرگتر باشد تا وضوح مورد نظر را به شما بدهد. در عوض، یک ساب ووفر اختصاصی همراه با بلندگوهای متوسط/بالا/بالا/توئیتر شما ارائه می‌شود.

در همین حال، اسپیکر Brane X Smart کوچکتر از ساب ووفر است. به علاوه، دارای درایورهای میان رده، توییترهای سطح بالا و باتری 12 ساعته است که همه در یک بسته هستند. در بالا، یک ناحیه حساس به لمس با کنترل‌های بلوتوث، سطح باس، افزایش و کاهش صدا، قطع کردن میکروفون و احضار دستیار هوشمند وجود دارد. همه این دکمه ها به اشتباه به راحتی مسواک می زنند.

در جلو یک آرم کوچک “Brane” و مجموعه ای از LED ها برای نشان دادن وضعیت های مختلف مانند اتصال بلوتوث، اتصال Wi-Fi و وضعیت برق وجود دارد. در پشت دکمه پاور، ورودی شارژر بشکه ای و جک 3.5 میلی متری AUX قرار دارد. تقریباً 3/4 کناره‌های اسپیکر از گریل است که حدود 270 درجه صدا را به شما می‌دهد. از نظر تئوری، قرار است 360 درجه باشد، اما شما تا حد زیادی از پشت بلندگو وفاداری خود را از دست می دهید. در نهایت، یک دسته لاستیکی در بالای بلندگو قابلیت حمل آن را می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
مسلح ترین تانک های تمام دوران

مسلح ترین تانک های تمام دوران

تانک تایپ 99 یک تانک جنگی اصلی ساخت چین است که نام‌های مختلفی دارد، از جمله نام رسمی ZTZ-99. این تانک که به عنوان جایگزینی برای تانک های قبلی نوع 88 توسعه یافته است، اکنون