مگ بلاگ

یک توسعه دهنده صفحه نمایش لپ تاپ که به عنوان یک دوبلور دسکتاپ کار می کند

یک توسعه دهنده صفحه نمایش لپ تاپ که به عنوان یک دوبلور دسکتاپ کار می کند

طراحی یک گیره جهانی که استفاده از آن نسبتاً آسان است، متناسب با طیف وسیعی از دستگاه‌ها با اندازه‌ها و طرح‌های مختلف است، و اتصال محکم و قابل اعتمادی را حفظ می‌کند، کار ساده‌ای نیست. با این حال، مانیتور CrowView تا حد زیادی موفق به انجام این کار شده است، اگرچه در ابتدا تشخیص آن تا حدودی دشوار است. مانیتور با سه گیره، یکی در هر طرف و در بالا به صفحه نمایش لپ تاپ شما متصل می شود. گیره بالایی ثابت است، در حالی که گیره سمت چپ از صفحه پشتی CrowView تا می‌شود و گیره سمت راست روی بازوی فنری بیرون می‌آید.

نوک هر گیره نیز دارای فنر است، بنابراین ترفند این است که همه آن را محکم و به درستی به مانیتور لپ تاپ خود وصل کنید. این ممکن است کمی به تمرین نیاز داشته باشد، اما پس از چند بار تلاش، ما توانستیم آن را به سرعت و بدون سر و صدا خاموش کنیم. این مکانیسم محکم روی صفحه نمایش لپ تاپ قرار می گیرد و از خراش دادن CrowView به لپ تاپ شما جلوگیری می کند.

ممکن است کل تنظیمات در عمل کمی لرزان باشد، اما این تا حد زیادی به اندازه لپ‌تاپ و قدرت لولای آن بستگی دارد. در HP Zbook Firefly 15.6 اینچی ما هیچ مشکلی نداشتیم، اما در لپ‌تاپ‌هایی با لولای ضعیف‌تر، ممکن است لازم باشد از پایه داخلی برای کمک به تثبیت تنظیمات استفاده کنید. CrowView را می توان به لپ تاپ هایی با سایز 13 تا 16.5 اینچ متصل کرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
در مقابل پیکسل 8 و پرو با نمونه های دوربین

در مقابل پیکسل 8 و پرو با نمونه های دوربین

Google Pixel 8a افزودنی دوست‌داشتنی به سری گوشی‌های هوشمند Pixel است که ارزشی را در سخت‌افزار و نرم‌افزار خود ارائه می‌کند که از قیمت درخواستی آن فراتر می‌رود. اگر می‌توانید Google Pixel 8 را با