مگ بلاگ

یک داش کم جامد، حتی با کمبود بهترین ویژگی های آن

هنگامی که در ماشین هستید، بسیاری از عملکردهای iQ را می توان از طریق فرمان صوتی فعال یا غیرفعال کرد. این شامل «حالت حریم خصوصی» که میکروفون و دوربین داخلی را خاموش می‌کند، و «حالت شاهد» که به‌طور خودکار یک بلوک 30 دقیقه‌ای از فیلم را ضبط و آپلود می‌کند و از یک فایل خاص محافظت می‌کند تا بازنویسی نشود.

نمونه‌ای از دستورات صوتی در دفترچه راهنمای دوربین آمده است که می‌توان آن را به صورت PDF از وب‌سایت Nextbase دانلود کرد. مطالعه آن لیست توصیه می‌شود، زیرا دستورات صوتی برای پیمایش دستگاه بسیار مهم هستند و داش‌کم بسیار حساس است. در تجربه ما، کلمات ماشه “Hey dash cam” به طور مداوم کار می کنند، در حالی که چیزهایی مانند Hey IQ، IQ و dash cam این کار را نمی کنند. شما همچنین باید نسبتاً هدفمند صحبت کنید تا گوش کند. سپس خود دستورات وجود دارند که باید کاملاً خاص بیان شوند. با انتظار داشتن سیستم فعال سازی صوتی همتراز با چیزی مانند سیری یا الکسا وارد این موضوع نشوید.

با این اوصاف، این یکی از زمینه هایی است که دوربین داشبورد ممکن است در آینده بهبود یابد. همانطور که در مورد دستیارهای خانه هوشمند دیده ایم، به روز رسانی می تواند به راحتی مشکلات را برطرف کند و تجربه را بسیار روان تر کند. با توجه به وظیفه خاص داشبورد، و نحوه عملکرد دستورات صوتی مرکزی، بسیار تعجب آور خواهد بود اگر این منطقه ای نباشد که Nextbase مدام سعی در صیقل دادن آن دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از