مگ بلاگ

یک دوربین امنیتی داخلی/خارجی مبتدی که نصب آن آسان است

یک دوربین امنیتی داخلی/خارجی مبتدی که نصب آن آسان است

با این حال، استفاده از Tapo C120 از طریق برنامه در مقایسه با آن اشتباهات جزئی راه اندازی بسیار روان تر است. دوربین شما با هر نامی که تصمیم دارید به آن بدهید در برنامه ظاهر می‌شود (در صورت تمایل می‌توانید بعداً آن را تغییر دهید)، و با ضربه زدن روی آن، فید و مجموعه کوچکی از عملکردها خارج می‌شود.

می‌توانید به حالت تمام صفحه بروید، اسکرین‌شات بگیرید یا شروع به ضبط ویدیو کنید، صداهای دوربین را روشن یا خاموش کنید، از آن برای تماس‌های ویدیویی استفاده کنید، از طریق دوربین صحبت کنید، زنگ هشدار را روشن یا خاموش کنید، وارد یا از حالت حریم خصوصی خارج شوید (که پخش جریانی را غیرفعال می‌کند. و عملکردهای ضبط)، چراغ های داخلی را تغییر دهید، یا با Tapo Care در تماس باشید — اگر برای آن ثبت نام کرده اید. یا می‌توانید در هر ویدیو یا اسکرین شات ضبط‌شده‌ای که ممکن است در برنامه یا از طریق فضای ذخیره‌سازی ابری Tapo Care ذخیره شود، شیرجه بزنید. علاوه بر این، اگر به برنامه اجازه دسترسی به کتابخانه عکس تلفن هوشمند خود را بدهید، به طور خودکار هر اسکرین شات یا ضبطی را که در آنجا ایجاد می کنید ذخیره می کند.

بسیاری از تنظیمات جزئی را نیز می توان به روش های مختلف تنظیم کرد تا Tapo C120 را به گونه ای تنظیم کرد که بهتر با معیارهای شما مطابقت داشته باشد. همه چیز از محدود کردن اعلان‌های فعالیت در ساعات مشخصی از روز گرفته تا تصمیم‌گیری برای مدت زمانی که زنگ یا چراغ‌ها پس از فعال شدن روشن می‌مانند را می‌توانید به دلخواه اصلاح کنید.

اگر می خواهید فیلم را به صورت محلی ذخیره کنید، باید یک کارت microSD جداگانه هزینه کنید. اگر کارت میکرو اس‌دی در دست دارید، باید بتوانید از آن در این دستگاه استفاده کنید – به شرطی که از قبل برای دستگاه دیگری فرمت نشده باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS