مگ بلاگ

یک لپ تاپ گیمینگ واقعا محتاطانه

یک لپ تاپ گیمینگ واقعا محتاطانه

اولین چیزی که در مورد لپ‌تاپ Zephyrus G14 متوجه می‌شوید این است که بخش زیادی از DNA گیمر خود را حفظ می‌کند، اما تا حد زیادی به روشی کم‌رنگ. شما نه چراغ های RGB چشمک زن در پشت دریافت می کنید و نه یک لوگوی روشن. در عوض، یک خط مورب در قسمت پشتی دریافت می‌کنید که می‌تواند هر زمان که بخواهید روشن شود. این به آن یک احساس زرق و برق دار می دهد بدون اینکه خیلی در چهره شما در مورد آن باشد.

بدنه آلومینیومی یکپارچه برای ظاهر و احساس برتر عالی است. این لپ‌تاپ در رنگ‌های خاکستری Eclipse یا سفید پلاتینیوم (همانطور که بررسی شد) عرضه می‌شود. هنگامی که درب را باز می کنید – که به هر حال تست باز کردن با یک دست را گذرانده است – هنوز برخی از ویژگی های گیمر را دریافت می کنید، اما باز هم، آنها کم اهمیت هستند و به نظر می رسد که متعلق به “لپ تاپ” هستند، نه لزوما “یک بازی” لپ تاپ.”

قابل توجه ترین ویژگی دکمه پاور شش ضلعی ناهموار در گوشه سمت راست بالای صفحه کلید است. در بالای صفحه کلید چهار کلید اضافی وجود دارد که به شما امکان می دهد صدا را روی بلندگوهایی که دو طرف لپ تاپ قرار دارند تنظیم کنید. یک ترک پد بسیار بزرگ بر پایین صفحه کلید غالب است.

همانطور که بررسی شد، ASUS Zephyrus G14 با پردازنده AMD Ryzen 9 8945H، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4060 عرضه می شود. همه گفته‌اند که این لپ‌تاپ قوی‌ترین لپ‌تاپ موجود نیست، اما در صورت فشار دادن می‌تواند کار را انجام دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS