مگ بلاگ

یک نوت بوک، دو صفحه، بدون انتظار

یک نوت بوک، دو صفحه، بدون انتظار

Lenovo Yoga Book 9i 9th Gen (2024) آنچه را که نسخه 2023 معرفی کرده بود می‌پذیرد و همه چیز را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که انتخابی قانع‌کننده برای کسانی باشد که به دنبال چیزی غیرعادی هستند. به هر حال، تنها رقیب آن در بازی لپ‌تاپ‌های دوگانه لمسی، ZenBook Duo ایسوس است. واحد ASUS یک صفحه کلید بلوتوث با اندازه کامل با پد لمسی، درگاه HDMI و پایه داخلی، یک جفت صفحه نمایش لمسی 14 اینچی (در مقایسه با واحدهای 13 اینچی Yoga Book) و یک Ultra Core 9 اینتل قدرتمندتر ارائه می دهد. پردازنده، همه با قیمت اولیه 1499.99 دلار.

در همین حال، Yoga Book 9i 9th Gen (2024) با ویندوز 11 Home، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD و بدون نرم افزار بهره وری نصب شده، از 1980 دلار شروع می شود. مطمئناً این پیشنهاد بسیار گران است، به خصوص با وجود ZenBook Duo با قیمت حدود 500 دلار با تطبیق پذیری بیشتر. ناگفته نماند که با مبلغی که می توانید برای Yoga Book 9i خرج کنید، می توانید یک Lenovo ThinkPad X1 Nano Gen 3 را با کمی پول نقد در بانک بخرید.

لنوو همانند ThinkPad X1 Nano یک بار دیگر در فضایی پیشگام است که تعداد کمی از شرکت‌های دیگر به آن پرداخته‌اند. در حالی که بسیاری در حال حاضر 2-in-1 در بازار دارند، Yoga Book 9i با تطبیق پذیری خود همه چیز را تا 11 می برد. اندازه کوچک، قابلیت حمل عالی و مشخصات مناسب زیر کاپوت تضمین می کند که این دستگاه منحصر به فرد – که البته برای همه مناسب نیست – مخاطبان خود را برای سال های آینده پیدا خواهد کرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،