مگ بلاگ

یک پروژکتور با قیمت پایین و نصب آسان در کنار آن

یک پروژکتور با قیمت پایین و نصب آسان در کنار آن

راه اندازی Mars 3 Air تقریباً به همان سادگی است. شما پروژکتور را در فاصله مناسب از دیوار یا صفحه نمایش قرار می دهید، با این فاصله که در نهایت اندازه پروژکتور را تعیین می کند. سپس آن را روشن کنید. از شما خواسته می‌شود به Google TV وارد شوید، و هر برنامه‌ای که نصب می‌کنید ممکن است نیاز به ورود به سیستم داشته باشد، اما جدا از آن، پروژکتور اساساً کارها را به تنهایی مدیریت می‌کند. این شامل نصب هر گونه به روز رسانی، مربع کردن گوشه ها، تنظیم کیستون و فوکوس کردن تصویر است. اگر بعد از اینکه پروژکتور کار خود را انجام داد، همه چیز کمی خاموش شد، همچنان می توانید به منوی تنظیمات رها شده و موارد را تغییر دهید. اما در اکثر سطوح، تنظیم خودکار برای پیشبرد کار کافی است.

مانند بسیاری از پروژکتورهای دیگر، یک سوراخ پیچ کوچک در زیر آن وجود دارد. این به شما امکان می دهد دستگاه را روی یک سه پایه دوربین استاندارد نصب کنید. اگر سطحی برای قرار دادن آن در فاصله پرتاب صحیح ندارید، می تواند مفید باشد. شایان ذکر است که Mars 3 Air از فلاپ پلاستیکی کوچک Mars 3 برخوردار نیست که به کاربران امکان می دهد زاویه پروژکتور را تنظیم کرده و آن را کمی به سمت بالا نشان دهند. اما شما می توانید با قرار دادن یک کتاب یا چیزی در زیر آن به یک اثر مشابه دست پیدا کنید، بنابراین این یک اشتباه بزرگ نیست.

یکی از مشکلات جزئی که در طول راه اندازی با آن مواجه شدیم مربوط به راه دور است. هنگامی که فوکوس خودکار و کیستون کار خود را انجام دادند، باید یک ترکیب دکمه عجیب و غریب (“ok” و کاهش صدا) را برای ادامه فشار دهید. قبل از ثبت مطبوعات چندین بار تلاش کردیم، و ما هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که چرا. خود ریموت پس از تکمیل راه‌اندازی کاملاً خوب کار می‌کند، اما در این بخش بسیار پاسخگو نیست.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

به نظر می رسد بزرگترین نقطه تمرکز گوگل در استفاده از قابلیت های یادگیری ماشین Gemini بر پاسخ سریع و آسان به سوالات کاربران متمرکز است. می‌توانید در نوار جستجو سؤالات پیچیده بپرسید و مقاله‌های

4 ویژگی که مایلیم در تسلا رودستر جدید ببینیم

4 ویژگی که مایلیم در تسلا رودستر جدید ببینیم

یکی از نفرت‌های حیوان خانگی که در خودروهای مدرن داریم کمبود دکمه‌های فیزیکی است. در حالی که یک فضای داخلی شیک و مینیمالیستی خوب به نظر می رسد، استفاده از صفحه نمایش لمسی ذاتاً هنگام