مگ بلاگ

یک چاپگر سه بعدی SLA مبتدی

یک چاپگر سه بعدی SLA مبتدی

من از تنظیمات پیش‌فرض برای اولین آزمایش واقعی استفاده کردم و پشتیبانی‌های ظریفی که بدنه بزرگ‌تر را قطع می‌کنند ناموفق بود. لبه نیمه چاپ شده ابوالهول از ساختار افتاد و در رزین ما فرو رفت و طی بیش از 5 ساعت بعدی، چاپگر به راه شاد خود ادامه داد (آنطور که باید) و رزین را به الگوی ابوالهول ما سخت کرد … پشتش، بارها و بارها. با این حال بال ها عالی به نظر می رسند؟

این با زمان نوردهی 2.5 ثانیه بود. می بینیم که لایه سوختگی ما که برای چسبیدن رزین به صفحه ساخت بسیار مهم است، خوب کار می کند. به عنوان یک سرگرمی پرینت سه بعدی با تجربه تر، می دانم که باید زمان درمان خود را در اینجا افزایش دهم. من در طول سال‌ها به اندازه‌ای موفق به چاپ نشدم که فهمیدم چه اتفاقی افتاد و چرا، اما این ممکن است برای افراد مبتدی صادق نباشد – احتمالاً به معنای سفر به Reddit برای درخواست مشاوره است و فقط با اخم به برخی از پست‌های سؤالات متداول هدایت می‌شود. 30 دقیقه طول می کشد تا بفهمید در مورد چه چیزی صحبت می کند.

بدترین بخش در مورد چاپ ناموفق این است که ما باید شیر آب را خالی کنیم و به آرامی از ما استفاده کنیم. پلاستیک خراش برای برداشتن قسمت خلفی ابوالهول از FEP. خوشبختانه جعبه حاوی مقدار زیادی کاغذ صافی است و یک بطری آب بریده شده قیف عالی را ایجاد می کند.

از دیدگاه مبتدیان، اگر Anycubic زمان نوردهی پیش‌فرض را کمی بالاتر، روی 4 ثانیه یا بیشتر تنظیم کند، ممکن است بهتر باشد. چیزی که در مورد آن وجود دارد این است که شما می خواهید زمان درمان شما تا حد امکان کم باشد بدون اینکه شکست بخورید. زمان پخت کمتر به معنای زمان کمتری برای تغییر شکل یا تاب برداشتن رزین و از دست دادن جزئیات در چاپ شما است، اما چاپ ناموفق بسیار خسته کننده تر از چاپ ناقص است، حداقل تا آنجا که به چاپ مینیاتوری مربوط می شود.

حالا ما شیر را دوباره پر می کنیم و دوباره امتحان می کنیم. با زمان درمان طولانی تر، Anycubic هشت ساعت را برای دومین تلاش من تخمین می زند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه بستن دستی تمام تب های سافاری در آیفون

نحوه بستن دستی تمام تب های سافاری در آیفون

به جای جستجوی هزاران صفحه وب در سافاری – که احتمالاً اکثر آنها را قبلاً خوانده اید یا قبلاً نامربوط هستند – برای بستن جداگانه آنها، می توانید فرآیند پاکسازی نهایی را آغاز کنید و