مگ بلاگ

10 ابزار جدید ماکیتا در انتظار پروژه بعدی شما

10 ابزار جدید ماکیتا در انتظار پروژه بعدی شما

یک میکسر ممکن است ابزاری به نظر برسد که اکثر افرادی که انجام می‌دهند به آن نیازی ندارند. مطمئناً از برخی جهات اینطور است، زیرا بسیاری از افراد مجبور نیستند سیمان خود را در خانه مخلوط کنند و در کارهای عجیب و غریب در اطراف خانه کار کنند. اما آنها ابزارهایی هستند که می توانند برای کسانی که سازنده حرفه ای نیستند مفید باشند، زیرا میکسرها همچنین می توانند برای تولید گچ و سایر موادی که یک کارگر معمولی ممکن است با آنها در تماس باشد استفاده شود.

کیت میکسر ½ اینچی بدون برس XGT® Max 40 ولتی مجهز به شماره گیری سرعت متغیر و سیستم چرخ دنده دو سرعته است که می تواند از صفر تا 500 دور در دقیقه حرکت کند. با موتور 40 ولتی خود، میکسر برای کارهای سنگین که شامل همه چیز از بتن تا ملات است، اما در پروژه های کوچکتر با سرعت کم نیز به طور موثر کار می کند. هنگام استفاده از میکسر، گزینه استفاده از قفل ماشه وجود دارد تا مجبور نباشید آن را نگه دارید. پایین و یک دستگیره ارگونومیک برای مبارزه با خستگی.

برای آرامش بیشتر، میکسر همچنین دارای یک پوشش محافظ است که از باتری و ماشه در برابر هرگونه پاشیده شدن محافظت می کند، به این معنی که مواد خورنده نمی توانند آسیب جدی وارد کنند – این علاوه بر فناوری محافظت شدید است. به جلوگیری از تجمع گرد و غبار و آلودگی در داخل ابزار کمک می کند. کیت کامل – شامل باتری، شارژر سریع، و یک کلید چاک برای تغییر پد میکس – با قیمت 699 دلار در دسترس است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید