مگ بلاگ

10 ابزار Ryobi که برای چرخاندن خانه ها مفید هستند

10 ابزار Ryobi که برای چرخاندن خانه ها مفید هستند

نیروگاه Ryobi 18V ONE+ 1800 وات با حداکثر هشت باتری 18 ولتی 6 یا 12 آمپر ساعتی، جایگزینی بی‌صدا برای ژنراتورهای گازی پر سر و صدا و تولید گازهای گلخانه‌ای است که در وهله اول نباید از آن‌ها در داخل خانه استفاده کرد. این نیروگاه تا 3000 وات برق اولیه و 1800 وات برق مداوم را ارائه می دهد. این ایستگاه با استفاده از هشت باتری 12 آمپر ساعتی، آب کافی برای کارکردن یک یخچال با اندازه کامل تا 28 ساعت تولید می کند! همچنین به عنوان یک ایستگاه شارژ متوالی عمل می کند که می تواند از پریز دیوار، آداپتور ماشین یا پنل خورشیدی خارج شود و امکان نظارت بر توان خروجی و سطح باتری را از طریق یک برنامه کاربردی تلفن فراهم می کند.

ژنراتورهای گازی اغلب انرژی «کثیف» تولید می‌کنند، که باعث می‌شود برای تأمین انرژی الکترونیک حساس مانند تلفن‌های همراه یا لپ‌تاپ‌ها کمتر مطلوب باشند، اما نیروگاه Ryobi از فناوری موج سینوسی خالص برای تولید انرژی پاک استفاده می‌کند. این واحد دارای سه خروجی استاندارد 120 ولت AC و هر یک از یک جفت خروجی USB-A، شارژ سریع USB-A و USB-C برای ارائه خروجی DC است، همه در یک دستگاه قابل حمل با دسته داخلی و صفحه نمایش LCD برای نظارت بر باتری عمر و شارژ

ژنراتورهای گازسوز احتمالاً به این زودی ها به طور کامل جایگزین نمی شوند، و یک منبع برق قابل اعتماد اغلب در هنگام چرخش خانه مورد نیاز است، حتی اگر در اصل از ابزارهای برقی قابل شارژ استفاده شود. با این حال، نیروگاه 18 ولت ONE+ 1800 وات Ryobi راه حلی متفاوت از نیروگاه های پر سر و صدا ارائه می دهد، و با برچسب قیمت Home Depot 650 دلاری، از نظر قیمت با بسیاری از ژنراتورهای گازی که به خوبی بررسی شده اند قابل مقایسه است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید