مگ بلاگ

10 اپلیکیشن آیفون برای استفاده حداکثری از زمان‌های ناهار در سال 2024

10 اپلیکیشن آیفون برای استفاده حداکثری از زمان‌های ناهار در سال 2024

Arc Browser کم کم به یکی از بهترین مرورگرهای موجود در مک و اکنون ویندوز تبدیل شده است. برای مدتی طولانی، یک مرورگر Arc در آیفون وجود داشته است، اما این مرورگر به نوعی ساده بود و فقط به شما امکان دسترسی به تب های دسکتاپ را می داد. با این حال، شرکت مرورگر اخیرا Arc Search را معرفی کرده است. Arc Search به‌عنوان نوع موبایل Arc Browser و همچنین پیش‌نمایشی از آنچه در نسخه دسک‌تاپ خواهد آمد، عمل می‌کند.

چیزی که Arc Browser را از سایر مرورگرهای تلفن همراه متمایز می کند، ویژگی “Search for me” آن است. Search for me به شما امکان می دهد به سادگی یک عبارت جستجو را تایپ کنید و به Arc Search اجازه دهید بقیه کار را انجام دهد. مرورگر Arc به جای جستجوی چند صفحه از گوگل یا بینگ برای یافتن آنچه واقعاً به دنبال آن هستید، صفحه کوچکی را بارگیری می کند که جزئیات پاسخ به سؤال شما را نشان می دهد. علاوه بر این، پیوندهایی را به صفحاتی که اطلاعات از آنها منبع گرفته شده است، در اختیار شما قرار می دهد.

در حالی که گزینه های دیگری برای جستجوی تقویت شده با هوش مصنوعی وجود دارد، مانند Copilot مایکروسافت، Arc Search یکی از گزینه های قانع کننده تر است. اگر Copilot را امتحان کرده‌اید و امیدوار بودید که چیزی با چت کمتر و کمی بیشتر «آنچه می‌خواهم بدانم را به من نشان دهید»، Arc Search نگاهی عالی به آینده بالقوه جستجوی آنلاین است. و برای هر چیز تصادفی که ممکن است بخواهید در زمان استراحت ناهار خود جستجو کنید، Arc Search می‌تواند سرعت جستجوهای شما را افزایش داده و به طور بالقوه افزایش دهد.

Arc Search را می توان به صورت رایگان در اپ استور iOS دانلود کرد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید