مگ بلاگ

10 برنامه اندروید برای استفاده حداکثری از زمان استراحت در سال 2024

10 برنامه اندروید برای استفاده حداکثری از زمان استراحت در سال 2024

همیشه ایده خوبی است که هر روز کمی ورزش کنید و استراحت ناهار شما فرصت مناسبی برای کشش پاهایتان است. یکی از راه‌های انجام دقیقاً این است که در تعطیلات ناهار خود پیاده‌روی کنید، اما انجام یک مسیر هر روز دقیقاً تحریک‌کننده نیست و اگر راه‌هایی برای مخلوط کردن آن پیدا نکنید، ممکن است خیلی زود خسته شوید. خوشبختانه، AllTrails می تواند کمک کند تا مطمئن شوید که پیاده روی شما سرگرم کننده و جالب است.

این برنامه اساساً به عنوان یک برنامه ریز مسیر و خدمات توصیه عمل می کند که با هم در یک بسته مفید ادغام شده اند. شما فقط باید به AllTrails اجازه دهید به مکان شما دسترسی داشته باشد و حداکثر فاصله را تعیین کنید و سپس پیاده‌روی‌ها، پیاده‌روی‌ها و مسیرهای پیاده‌روی محلی را در منطقه محلی شما پیدا می‌کند. همچنین اطلاعات عمیقی در مورد هر فعالیت ارائه می دهد، بنابراین شما دقیقا می دانید که چه چیزی را باید انتظار داشته باشید و آیا برای شما مناسب است یا خیر. این شامل اطلاعاتی مانند این است که آیا پیاده روی برای سگ مناسب است یا خیر، تعداد گرده ها در منطقه، و هر مکان دیدنی در مسیری که می توانید ببینید.

AllTrails فعالیت‌های شما، از جمله آمار قدم‌ها و مسافت را ردیابی می‌کند، و یک رکورد دقیق از هر فعالیت نگه می‌دارد تا بتوانید موارد دلخواه را اضافه کنید و تجربه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. این برنامه حتی حالت‌های آفلاین را نیز ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید نقشه‌ها را دانلود کنید و در حین کاوش، نگران داشتن سرویس تلفن همراه یا اتصال به اینترنت نباشید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید